سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه تغییر و تحولات در استقلال دیر و بد موقع بود، ولی امیدواریم اتفاقات خوبی با حضور علی خطیر بیفتد.

امیدواری سرپرست استقلال به عملکرد خطیر

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، علی سامره در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال درباره انتخاب علی خطیر به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال، اظهار داشت: به علی خطیر خوش‌آمد می‌گویم. او جزو کسانی است که در استقلال کار کرده و با مشکلات آشناست. هر چند زمان کمی داریم، ولی امیدوارم با توانمندی خطیر و کسانی که برای استقلال تصمیم‌گیری کرده‌اند، کارها زودتر پیش برود و همانطور که قول دادند و 48 ساعته تکلیف مدیرعامل مشخص شد، به استقلال کمک کنند. ما مدیون و بدهکار مردم و برابر آنها مسئول هستیم. هر چند تغییر و تحولات دیر و بد موقع بود، ولی امیدوار هستیم اوقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

وی در مورد جلسه امروزش با خطیر در باشگاه استقلال تصریح کرد: ما از سال گذشته مشکلاتی مثل عدم پرداختی به بازیکنان و تمدید قراردادها داریم. متأسفانه یک هفته طلایی را در نقل‌وانتقالات از دست دادیم، ولی استارت کارها خورده است و امشب یا فردا نیز جلسه خوبی بین جواد نکونام و خطیر برگزار می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به جذب بازیکنان مدنظر نکونام هم خاطرنشان کرد: اجازه بدهید علی خطیر درباره این مسائل صحبت کند. ایشان کم و بیش در جریان اتفاقات مسائل هست. خطیر ناآشنا به فوتبال و استقلال نبود و جزو بهترین گزینه‌های وزارت ورزش.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید