مجوز سایت‌های ایرانی که با نام‌های عربی اقدام به فروش بلیت های هواپیما به صورت دلاری کرده بودند لغو شد.

مجوز دو سایت‌ ایرانی که بلیت دلاری هواپیما فروختند لغو شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی تخلف فروش دلاری بلیت هواپیما، سایت‌های «الدلیل» و «تراول اکسین» لغو مجوز و مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی «وزین مهر اکسین» به مدت یکماه تعلیق شد.

جعفر یازرلو توضیح داد: در ادامه تخلف فروش دلاری سایت‌های ایرانی با نام‌های عربی، شرکت «وزین مهر اکسین» یک ماه تعلیق شد و در مدت تعلیق یکماه، در صورتی که اقدام به فروش بلیت هواپیما کند، لغو مجوز دایمی خواهد شد.

وی گفت: دو تارنمای «الدلیل» و «تراول اکسین» هم که زیر نظر وزین اقدام به تخلف در فروش دلاری بلیت هواپیما داشتند، مسدود شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در صورت تخلف مبنی بر تغییر دامنه سایت «وزین مهر اکسین»، این موضوع به دادستانی گوشزد شده و دادستانی با این تخلف احتمالی برخورد قضایی خواهد کرد.

یازرلو متذکر شد: به هیچ عنوان نمایش، عرضه، انتشار و فروش بلیت هواپیما خارج از نرخنامه اعلامی سازمان قانونی نیست. به مسافران عزیز توصیه می‌شود که موضوعات این‌چنینی را در سایت سازمان ثبت شکایت و گزارش کنند.

وی متذکر شد: قیمت دلاری در فروش بلیت هواپیما به هیچ عنوان نداریم و فروش دلاری به اتباع غیرایرانی و ایرانی هم تفاوتی ندارد و تخلف است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید