در سانحه برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در منهتن نیویورک واقع در آمریکا، ۸۰ نفر زخمی شدند.

مصدومیت ۸۰ نفر درپی تصادف ۲ اتوبوس  + حال مصدومان وخیم است؟

به گزارش سلام نو به نقل از اِی بی سی ۷ شیکاگو، در سانحه تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در منطقه «منهتن» واقع در نیویورک، ۸۰ نفر زخمی شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، پلیس در این خصوص اعلام کرد که پس از اطلاع از «تصادف بزرگ وسایل نقلیه» در خیابان اول و خیابان ۲۳ منهتن که در آن یک اتوبوس گردشگری دو طبقه و یک اتوبوس MTA با هم برخورد کردند، نیروهای خود را فوراً عازم صحنه این سانحه کرده است.

«پل هوپر» معاون خدمات فوریت‌های پزشکی سازمان آتش نشانی نیویورک در این ارتباط خبر داد: ۳۶ نفر در بیمارستان بستری شدند؛ درحالیکه ۳۵ نفر در محل حادثه درمان سرپایی شدند.

به گزارش العربیه، معاون خدمات فوریت‌های پزشکی سازمان آتش نشانی نیویورک ادامه داد: ۱۸ زخمی از ۳۶ نفر، در بیمارستان مانده اند؛ اما وضعیت جسمانی هیچ کدام از آنها وخیم نیست.

شواهد گویای این موضوع است که هر دو اتوبوس در زمان تصادف «کاملاً شلوغ» بوده و بسیاری از جراحات شامل «بریدگی، کبودی، خراشیدگی، برخی شکستگی‌های غیرمعمول و همچنین جراحات سر و گردن» به این دلیل ایجاد شده اند.

«کوین مورفی» معاون رئیس پلیس نیویورک در این باره گفت: اولین امدادگران حاضر در صحنه «به سرعت چند نردبان را نصب کرده و از طناب‌هایی برای پایین آوردن تعدادی از افراد مجروح استفاده کردند.

بر اساس اعلام این رسانه، «پل هوپر» معاون خدمات فوریت‌های پزشکی سازمان آتش‌نشانی نیویورک با بیان اینکه ۶۳ نفر از افراد زخمی در جریان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند .

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید