جوان تهرانی که ادعا می کند مست بوده است به خودرو پلیس حمله می کند.

لحظه وحشتناک حمله جوان تهرانی قداره کش به ماشین پلیس + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه 14 تیرماه امسال وقتی آفتاب ظهر تابستان با آخرین توان شهرک گلستان را داغ کرده بود، اهالی به دنبال سایه گاهی برای آرامش بودند.

خیابان خلوت بود و در همان لحظات اقدامات عجیب یک مرد قمه به دست سکوت و آرامش خیابان را بر هم زد.

مرد جوان که یک تی شرت سفید پوشیده بود، از مقابل یک قهوه خانه در خیابان شروع به حرکت کرد و در خیابان راه افتاد.بعد با قمه ای که در دست داشت به چند ماشین که پارک بودند ضربه زد.سر و صدای او سبب شد اهالی به خیابان بیایند و وحشت زده این مرد قمه به دست را نگاه می کردند.

مرد جوان جلوی چشم اهالی محل وقتی به سر کوچه رسید و با یک خودرو پلیس روبرو شد که در خیابان پارک شده بود . جوان قمه به دست با قمه شروع به تخریب خودروی پلیس کرد.

مرد جوان بعد از این اقدامات شرارت بار خود، از خیابان دور شد اما دقایقی بعد ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان  به سرعت این جوان را که از اهالی همان محل بود شناسایی و در کمتر از نیم ساعت به اتهام قدرت نمایی با چاقو دستگیر کردند.سپس مشخص شد که خودرو کلانتری به دلیل نقص فنی مقابل یک تعمیرگاه پارک بوده که این فرد با انگیزه نامعلوم به خودرو حمله کرده است.

سپس با دستور قضایی متهم بلافاصله برای بازسازی صحنه به محل ارتکاب جرم منتقل شد.

متهم در زمان بازسازی اعمال مجرمانه ارتکابی خود به ماموران پلیس گفت:«دقایقی قبل از ارتکاب به این عمل مقابل قهوه خانه در خودرو خود نشسته بودم و مشروبات الکلی مصرف کردم.برای همین در حالت طبیعی نبودم و متوجه نشدم که چه کار اشتباهی مرتکب شدم.هیچ چیز از آن دقایق به خاطر ندارم فقط این را می دانم که من با هیچ کس به ویژه با پلیس دشمنی نداشتم و تخریب خودروهای مردم و پلیس از روی عمد نبود.پشیمانم و طلب بخشش دارم.»

سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.

بنا بر این گزارش رسیدگی به اتهام این متهم در دستور کار قضایی قرار دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید