جواد نکونام، سرمربی استقلال به حواشی این باشگاه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد.

 واکنش جنجالی نکونام به حواشی اخیر استقلال+ عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، پس از سه روز بحث و گمانه‌زنی درخصوص آینده علیرضا بیرانوند و احتمال انتقال این بازیکن به استقلال، دروازه‌بان تیم ملی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و دقایقی پیش از آن نیز، حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استعفا داد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که به نظر می‌رسد بحث جدایی محمد محبی نیز بسیار جدی است. با توجه به مصاحبه این بازیکن و در ادامه انتشار اطلاعیه‌هایی از سوی باشگاه استقلال، روابط میان طرفین در وضعیت خوبی به نظر نمی‌رسد و وینگر بوشهری در آستانه جدایی است.

استقلال در بازار نقل و انتقالات نیز تنها فقط مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را جذب کرده و تکلیف بسیاری از بازیکنان این تیم معلوم نیست. سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، رافائل سیلوا، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و... وضعیت نامشخصی دارند.

در همین حال و پس از انتشار خبر استعفای حجت کریمی و علی امیری، جواد نکونام با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، به حواشی امروز تیم واکنش نشان داد. او تصویری از طرفداران آبی‌پوش را به اشتراک گذاشته و نوشته است: مظلوم هوادار استقلال...

باید دید که با توجه به استعفای کریمی در حساس‌ترین زمان پیش‌فصل، جواد نکونام چه واکنشی به این اتفاق خواهد داد و از همه مهمتر آیا با استعفای وی موافقت خواهد شد یا خیر. چنانچه پاسخ مثبت باشد، چه کسی جایگزین کریمی خواهد شد.

2

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید