سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین با حمایت آشکار آمریکا در حال انجام است.

تشکیلات خودگردان: آمریکا پشت تجاوز اسرائیل است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نبیل ابوردینه عصر سه‌شنبه در گفت وگو با شبکه الجزیره افزود: کابینه بنیامین نتانیاهو از چندماه قبل جنگ خود را با ملت فلسطین آغاز کرده است.

وی گفت: تجاوز به جنین اقدامی در راستای نابود کردن مساله فلسطین است و ما به نتانیاهو می گوئیم که امنیت و صلح یا باید برای همه باشد یا برای هیچ کسی نباشد.

ابوردینه با بیان اینکه تماس‌ها با (رژیم) اسرائیل متوقف شده است و پیام‌های روشنی را به طرف‌های بین المللی فرستاده‌ایم، اظهارکرد: هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با طرف اسرائیلی چنان که برخی تبلیغ می‌کنند نبوده است.

وی تصریح کرد: نبرد اصلی ما با اشغالگران است و ما خودمان را بخشی از یک معادله بین المللی می‌دانیم ولی طرف‌ها و قدرت‌هایی هستند که تشکیل کشور مستقل فلسطینی را به ضرر خود می‌دانند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند و این حمله بی سابقه همچنان ادامه دارد.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید