سوال این ساعت‌های هواداران پرسپولیس این است که آیا علیرضا بیرانواند با 120 میلیاررد تومان پرسپولیس را به استقلال می‌فروشد و آبی پوش می‌شود یا خیر؟

بیرانوند با ۱۲۰ میلیارد تومان استقلالی می‌شود؟ / چه کسی پول قرار داد بیرانوند را می‌دهد؟

سلام نو - سرویس ورزشی: در شرایطی که چندی پیش جلسه حساسی بین رضا درویش و علیرضا بیرانوند برگزار شده بود و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که هیچ مشکلی بین پرسپولیس و علیرضا بیرانوند برای ادامه همکاری وجود ندارد و گلر ملی‌پوش تیم نیز با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات خواهد بازگشت، اکنون اما پیگیری‌ها از اتفاق غیرمنتظره‌ای خبر می‌دهد.

به نوشته ورزش ۳، علیرضا بیرانوند که پیش از این بابت پرداخت نشدن مطالبات خود با مدیرعامل این تیم دچار چالش شده بود و بحث تندی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی شکل گرفته بود و توسط ورزش سه نیز خبر آن منتشر شده بود، اکنون با نهایی شدن دومین اخطار خود در این رابطه و بی توجهی باشگاه به مطالباتش، فسخ رسمی خود را دریافت کرد.

برخی منابع گزارش دادند که بیرانوند دیشب با استقلال به توافق قطعی رسیده، به‌همین خاطر امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

آیا بیرانوند می‌تواند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند؟

علی خطیر، مشاور عالی رییس فدراسیون فوتبال در نشست تبیین دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه باشگاه‌ها درباره حق فسخ بازیکنان فوتبال در ایران اظهار کرد: قانون فیفا می‌گوید یک بازیکن اگر چهار ماه قراردادش را نگیرد، می‌تواند فسخ کند اما این قوانین نقل‌وانتقالاتی فیفا فقط برای بازیکنان خارجی حاضر در ایران است. قوانین فیفا شامل حال بازیکنان ایرانی نمی‌شود و بازیکنان ایرانی باید از قوانین نقل‌وانتقالاتی فدراسیون فوتبال ایران پیروی کنند.

به گفته خطیر در نتیجه باتوجه به قوانین امسال هیچ بازیکن یا مربی ایرانی نمی‌تواند نوتیس دهد و قراردادش را فسخ کند.

بیرانوند با ۱۲۰ میلیارد تومان استقلالی می‌شود؟

با این همه در روزهای گذشته برخی منابع گزارش دادند که حجت کریمی، سرپرست استقلال یک پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی به علیرضا بیرانوند داده است تا با جذب دروازه‌بان اول پرسپولیس یک های‌جک بزرگ رقم بزند و با انفجار بمب نقل و انتقلات جدیدترین یاغی پرسپولیس را خلق کند. حالا برخی می‌گویند مبلغ پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل است.

مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی؛ تامین کننده ۱۲۰ میلیاردی قرار داد بیرانوند

۱۲۰ میلیارد تومان حتی با حساب تورم‌های اخیر باز هم عدد بسیار بزرگی برای یک بازیکن است. این عدد برای بستن چند تیم فوتبال در لیگ یک یا حتی یک تیم در لیگ برتر کافی است. پس سوال مهم این جا است که استقلال چطور ۱۲۰ میلیارد تومان به بیرانوند پرداخت می‌کند؟

سپهر خرمی، روزنامه‌نگار ورزشی گفته است که برخی منابع مدعی هستند مالک شرکت هواپیمایی «ز» چک قرارداد بیرانوند را داده است و گفته طرف حسابش او خواهد بود.

با این همه برخی منابع مدعی هستند بیراوند در صورت فسخ با پیرسپولیس از بازی محروم می‌شود و اقدامات اخیر او در راستای بازار گرمی و بالا بردن رقم قراردادش است. باید صبر کرد و دید بیرو چه می‌کند؛ آیا او مسیر مهدی هاشمی نسب را طی خواهد کرد؟

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید