کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و ۳۰ درصد از سهام شرکت کوفینا را بخرد.

رونالدو صاحب یک شبکه تلویزیونی می‌شود!

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.

کریستیانو رونالدو آماده زندگی پس از آویختن کفش‌هایش می‌شود. ستاره ۳۸ ساله النصر که از هتل تا تولید لباس را در مجموعه اقتصادی‌اش دارد، می‌خواهد پا جای پای سیلویو برلوسکونی بگذارد و یک گروه رسانه‌ای بسیار معروف را بخرد.

برلوسکونی، مالک سابق میلان، سهامدار یک گروه رسانه‌ای پرنفوذ در ایتالیا بود و چند شبکه تلویزیونی زیرمجموعه او فعالیت می‌کردند.

گفته می‌شود رونالدو هم قصد دارد ۳۰ درصد از سهام شرکت کوفینا را بخرد. کوفینا مالک CMTV پربیننده‌ترین شبکه پولی پرتغال و کوریره دا مانیا، پرخواننده‌ترین روزنامه این کشور است.

برنامه رونالدو برای خرید سهام کوفینا چند ماه است که شروع شده و اکنون به مرحله حساس خود رسیده است. یکی از نزدیکان رونالدو در این باره گفت: «او دوست دارد ببرد، بنابراین همیشه از همکاری با پروژه‌های برنده خوشحال می‌شود.»

رونالدو در حالی در آستانه خرید ۳۰ درصد از سهام کوفینا است، که معمولا رابطه خوبی با این شرکت نداشته است. او سال ۲۰۱۴ در یک نشست خبری به سوال یک خبرنگار جواب نداد، چون از شبکه تلویزیونی CMTV بود.

یک بار دیگر هم رونالدو در کمپ تیم ملی پرتغال با سوال یک خبرنگار این شبکه تلویزیونی روبرو شد و چون با موضوع مورد بحث موافق نبود، میکروفن او را گرفت و داخل دریاچه پرتاب کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید