جواد نکونام چند بازیکن اسپانیایی را برای استقلال در نظر دارد که احتمال حضور دو بازیکن بیش از بقیه است و اگر اتفاقی نیفتد در این هفته برای مذاکره به ایران سفر خواهند کرد.

نام دو ستاره لالیگایی مدنظر جواد نکونام برای استقلال لو رفت! + جزییات

به گزارش سلام نو؛ از زمان اعلام سرمربیگری جواد نکونام در استقلال شایعات مختلفی در خصوص حضور بازیکنان اسپانیایی در این تیم به گوش رسیده و نام چند بازیکن هم مطرح شده است. روبرتو تورس، هافبک سابق اوساسونا و فولاد یکی از این نفراتی است که مورد توجه نکونام قرار گرفته و ممکن است به زودی با استقلال قرارداد ببندد.

در این بین سایت ترانسفرمارکت امروز از دو گزینه دیگر نکونام برای استقلال هم رونمایی کرد. روبن مارتینز، دروازه‌بان ۳۹ ساله اسپانیایی که سابقه بازی در تیم‌هایی چون بارسلونا B، اوساسونا، اندرلخت، دپورتیوو لاکرونیا، لوانته و آلمریا را دارد یکی از نفرات مورد نظر نکونام است. او در سایت ترانسفرمارکت ۲۰۰ هزار یورو ارزش دارد و فصل گذشته هم عضو تیم آاک لارناسا قبرس بود.

دیگر گزینه نکونام هم آلوارو خیمنز، مهاجم ۳۲ ساله سابق تیم‌های آلکورکون، الچه، آلمریا، بیرمنگام، کادیز، مایورکا و ساراگوسا است که در سایت ترانسفرمارکت ۶۰۰ هزار یورو ارزش دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید