۲۵۲۴ مورد امدادرسانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی نیز از خدمات ارائه شده در این مدت بوده است.

تعداد زائرین ایرانی بستری در عربستان به ۷۷ تن رسید
به گزارش سلام نو، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور و خدمات‌رسانی کادر بهداشت و درمان هلال احمر ایران در مراسم حج تمتع در کشور عربستان گفت: از روز سوم خردادماه سال جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز ۸ تیرماه، ۳۴۶ هزار و ۱۴۴ خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال احمر ایران به حجاج ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، آقای کولیوند افزود: در این مدت در مجموع، ۲۵۹ هزار و ۳۹۲ مورد ویزیت عمومی و تخصصی در مجموعه هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی، بیمارستان هلال احمر و بیمارستان‌های صحرایی هلال احمر در عرفات، منا و مشعر برای حجاج انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۴۸۸ مورد بستری اورژانس، ۱۵ هزار و ۵۷۸ مورد خدمات پاراکلینیکی شامل نوار قلب، عکس رادیولوژی و …، ۵۴ هزار و ۴۲۳ مورد خدمات نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه به حجاج کشورمان ارائه شده است.

وی در ادامه گفت: ۲۵۲۴ مورد امدادرسانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی نیز از خدمات ارائه شده در این مدت بوده است.

آقای کولیوند تاکید کرد: در حال حاضر ۵۵ زائر ایرانی در بیمارستان هلال احمر ایران و ۲۲ زائر نیز در بیمارستان سعودی بستری هستند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید