استاندار هرمزگان گفت: برای شهرستان بوموسی هم شرط فرم ج را حذف کردیم و هر ایرانی می‌تواند یک خانه در بوموسی داشته باشد.

سورپرایز دولت برای خریداران مسکن | هر ایرانی صاحب یک خانه می شود
به گزارش سلام نو؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم صورت گرفته برای عمرانی سازی جزایر خلیج فارس، حذف شرط فرم جیم در طرح ملی مسکن برای جزیره بوموسی است.

وی افزود: برای شهرستان ابوموسی شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می‌تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات ۳۰۰ متری زمین تخصیص می‌یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.

به گفته استاندار هرمزگان، دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، گام‌های مهمی در راستای توسعه متوازن و گسترش عدالت در مناطق مختلف استان برداشته و در همه حوزه‌هایی که نیاز به کار و فعالیت بود، تلاش‌های خوبی صورت گرفت.

دوستی افزود: هرمزگان پایتخت اقتصاد دریا محور است و بر همین مبنا برنامه‌ریزی جامعی برای بهره بردن از ظرفیت دریا در حال انجام است، دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای بر صدور مجوز صیادی به فعالان این حوزه و ساماندهی صیادان داشته تا بتوان بخشی از اشتغال مورد نیاز استان را از این طریق تامین کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه صیادان سنتی فاقد مجوز استان مطابق آخرین آمار برای ۷۸۰۰ نفر از افراد مجوز صادر شده و هویت دار شده‌اند، با این مجوز تقریبا مشکل حدود ۲۲ هزار نفر حل شده است، در حوزه شیلاتی اقدامات دیگری نظیر برق دار کردن مزارع، پرورش ماهی در قفس، زیستگاه مصنوعی و اقدامات مهم دیگری انجام شده که می‌تواند به حوزه شیلاتی کمک کند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اضافه کرد: در حوزه اشتغال گام‌های خوبی برداشته شد در سال ۱۴۰۱ استان متعهد به ایجاد حدود ۳۸ هزار شغل بود اما خوشبختانه توانستیم حدود ۵۱ هزار شغل با کد ملی منحصر بفرد و با قابلیت راستی آزمایی ایجاد کنیم که نشانگر اجرای ۱۳۰ درصدی تعهد است و به نسبت سال ۱۴۰۰ رشدی دو برابری شاهد بودیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۱۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید