به طور کلی تاپ چنج یک صرافی آنلاین، بین المللی و معتبر می باشد. که توسط یک شرکت روسی توسعه داده شده و در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی دارد.

چرا تاپ چنج باز نمیشه؟ ۵ راه حل مشکل ورود به تاپ چنج

روش های کاربردی برای رفع مشکل ورود به تاپ چنح

تا اینجا با مفهوم صرافی تاپ چنج و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شدید. اکنون زمان آن فرا می رسد که براساس دلایل اینکه "چرا تاپ چنج باز نمیشه؟" در صدد رفع مشکلات و موانع موجود برآییم. بدین منظور برخی از مهمترین روش های رفع مشکل ورود به تاپ چنج به قرار زیراست:

۱- استفاده از اینترنت با حجم و سرعت مناس (اینترنت پر سرعت)

به طور معمول اکثر اختلالات اینترنت موجب محدودیت در سایت های مختلف به ویژه سایت اصلی تاپ چنج می شود. به منظور رفع یا جلوگیری از بروز این مشکل می بایست از اینترنت پر سرعت با حجم مناسب استفاده کرد. تا ضمن انجام فعالیت های مختلف نظیر تراکنش، انتقال وجوه و به روزرسانی وب سایت TC با مشکل مواجه نشوید.

۲- مراجعه به آدرس جدید وب سایت Top Change

یکی دیگر از راه های اصلی و مهم برای رفع مشکل ورود به تاپ چنج، مراجعه به وب سایت جدید این بروکر بین المللی است. بعضی مواقع بنا به دلایل مختلف تاپ چنج جهت رفع مشکلات محدودسازی و عدم نیاز به فیلترشکن، اقدام به تغییر آدرس وب سایت می کند. بر همین اساس باید ضمن مطالعه دقیق اطلاع رسانی ها و آگاهی از آدرس جدید وب سایت، به راحتی از خدمات و امکانات بروکر Top Change استفاده نمایید.

۳- استفاده از VPN یا فیلترشکن

در صورتی که با دو روش قبل نتوانستید وارد سایت تاپ چنج شوید، می توانید با خرید فیلترشکن برای ورود به سایت اصلی Top Change اقدام کنید. در این راستا نیز مدل های مختلفی از فیلترشکن وجود دارد. بدین جهت توصیه می کنیم از بهترین فیلترشکن ها برای انجام این کار استفاده کنید. چرا که VPN های بی کیفیت و نامناسب نه تنها سرعت اینترنت را به طور قابل توجهی کاهش می دهد، بلکه هیچ تأثیری در رفع مشکل ورود به تاپ چنج نخواهد داشت. در حال حاضر فیلترشکن های دارای اشتراک ماهانه و سالانه بهترین گزینه هستند و پیشنهاد می کنیم از سایت های معتبر اقدام به خرید آنها نمایید.

در سال های اخیر بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال رونق چشمگیری داشته است. به طوری که رمزارزها و بروکرهای مختلفی وارد این بازار بین المللی شده اند. در این میان بروکر تاپ چنج یکی از صرافی های پرکاربرد و محبوب در بین سرمایه گذاران است. به همین سبب نحوه ورود به آن و انجام تراکنش های موفق در آن برای کاربران اهمیت فراوانی دارد. البته کار با این بروکر نیز مانند سایر بروکرها با یک سری موانع و مشکلات روبرو است. در حقیقت کاربران با این سؤال مهم و اساسی روبرو هستند که چرا تاپ چنج باز نمیشه؟ و مشکل ورود به تاپ چنج با چه روش هایی برطرف می شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم برای باز نشدن تاپ چنج دلایلی متعددی از قبیل فیلتر و محدودیت های فعالیت برای کاربران ایران، اُفت محسوس سرعت اینترنت و غیره وجود دارد. که در ادامه بررسی راه حل مشکل ورود به تاپ چنج خواهیم پرداخت.

صرافی Top Change چیست؟

به طور کلی تاپ چنج یک صرافی آنلاین، بین المللی و معتبر می باشد. که توسط یک شرکت روسی توسعه داده شده و در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی دارد. این صرافی در زمینه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده، دریافت و واریز رمزارز، انتقال وجوه کاربران به مقاصد مختلف در خارج از کشور، پرداخت هزینه آزمون های خارج از کشور، رزرو هتل و غیره فعالت می نماید. از این رو یافتن پاسخ اینکه "چرا تاپ چنج باز نمیشه و چه راه حل هایی داره؟" اهمیت فراوانی دارد و می تواند مسیر دسترسی دائمی به این بروکر را در داخل کشور آسان تر سازد.

ویژگی های اصلی صرافی تاپ چنج

در کنار تمامی موانع و مشکلاتی که کلیه بروکرها دارند و چگونگی رفع مشکل ورود به تاپ چنج، باید بگوییم این بروکر بین المللی و معتبر از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار است. در واقع این ویژگی ها سبب شده تا شاهد افزایش چشمگیر تعداد کاربران این بروکر و شهرت آن در دنیای ارزهای دیجیتال باشیم. در این راستا بعضی از مهمترین ویژگی های بروکر  Top Change یا TC به شرح زیر عبارت است از:

  • فرآیند احراز هویت سریع و دقیق
  • پوشش کامل ارزهای دلار، ریال، درهم (امارات)، یوان (چین) و یورو
  • فراهم نمودن امکان استفاده بهینه از خدمات مالی متناسب با ارزهای دیجیتال
  • اتصال بدون نیاز به تغییر IP برای تمامی کاربران به ویژه کاربران ایرانی
  • پنل کاربری ساده و به روز
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا به خصوص زبان فارسی
  • پشتیبانی شبانه روزی و نامحدود

بروکر تاپ چنج؛ بهتری گزینه برای معامله گران ایرانی (داخل ایران)

همان گونه که در بخش ویژگی ها نیز به آن اشاره کردیم، برای کار با صرافی تاپ چنج نیازی به تغییر IP نیست. بر همین اساس کاربران ایرانی به راحتی می توانند وارد سایت شده و پس از اتمام مراحل ثبت نام و احراز هویت به داد و ستد در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند. به عبارتی می توان این بروکر را یکی بهترین صرافی ها برای معامله گران داخل ایران دانست. چرا که مقوله عدم نیاز به تغییر IP یک مزیت برای استفاده از یک بروکر محسوب می شود. آن هم در ایران که با انواع تحریم ها و محدودیت ها برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مختلف روبرو هستیم.

چند سوال متداول در این رابطه:

آیا تاپ چنج فیلتر است؟

همانطور که در forexscalpinglive.com  گفته شده:

بله ، در حال حاظر سایت تاپ چنج فیلتر شده و امکان استفاده از آن در ایران وجود ندارد.در این مطلب راه کار های استفاده از سایت صرافی تاپ چنج قرار داده شده است.

معرفی کوتاهی هم تاپ چیج:

در خود سایت topchange.net آماده است:

Make you own TC wallets and join Topchange world! Buy and sell electronic money. Buy vouchers and Send money overseas with the least fees.

تاپ چنج یک بروکر باینری اپشن هست؟

در توضیح بروکرهای باینری اپشت در سایت ifxhome.com امده است که:

در بازارهای فارکس معاملات به چند دسته تقسیم می شود. معاملات فارکس بر اساس جابجایی بر پایه تحلیل های مختلف بوده و بیشتر بر اساس تبادل بین دو ارز خارجی مثل یورو و دلار یا فرانک سوئیس و دلار کانادا انجام می شود. البته کسب سود در این بازار نیازمند آموزش و بررسی تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال می باشد. در معاملات باینری آپشن، معامله گر بر اساس روند قیمتی که در بازار وجود دارد یا بر اساس تحلیل ها بدست آورده، بالا یا پایین رفتن قیمت نماد ها را اصطلاحا پیش بینی می کند. نتیجه معاملات کاملا به پیش بینی معامله گر بستگی داشته و اگر این پیش بینی درست باشد معاملات با سود، اشتباه باشد ضرر و در قیمت شروع معامله بسته شود، قرارداد فسخ خواهد شد.

منبع:

https://ifxhome.com/topchange/

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید