لوئیس کولت فرانسوی پنج روز و چهار شب متوالی در مقابل سه نماینده گینس حرف زد تا بالاخره توانست نامش را در گینس جا کند.

این مرد ۱۲۴ ساعت بی‌وقفه سخنرانی کرد / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، برگ‌های زیادی از کتاب گینس را آدم‌هایی پر کرده‌اند که با ثبت رکوردی خنده‌دار و عجیب و غریب خود را به قافله رکوردداران رسانده‌اند؛ رکوردهایی که شاید هیچ وقت به ذهن ما نرسیده باشند و از نظر بیشتر ما کسب کردن آنها افتخار محسوب نشوند. با این حال هر کدام از این رکوردهای جالب و بامزه از خلاقیتی حکایت می‌کند که رکوردداران آنها برای ثبتش مدت‌ها تمرین کرده‌اند!

طولانی‌ترین سخنرانی

رکورد طولانی‌ترین سخنرانی را لوئیس کولت فرانسوی با ۱۲۴ ساعت سخنرانی بی‌وقفه در گینس ثبت کرد. لوئیس ۶۲ ساله پنج روز و چهار شب متوالی در مقابل سه نماینده گینس حرف زد تا بالاخره توانست نامش را در گینس جا کند. رکورد قبلی را جایاسیمای هندی در اختیار داشت.

پرحرف‌ترین مرد جهان کیست؟

لوئیس در تمام این ۱۲۴ ساعت درباره زندگی سالوادور دالی -نقاش‌معروف‌اسپانیایی- فرهنگ مردم کاتالونیا و وضعیت کارمندان دولت صحبت کرد

پرحرف‌ترین مرد جهان کیست؟

لوئیس کولت در سال ۲۰۰۴ هم همین رکورد را کسب کرده بود اما این بار با ۴۸ ساعت سخنرانی بی‌وقفه!

پرحرف‌ترین مرد جهان کیست؟

لوئیس که در ایستگاه راه آهن و در جمع تماشاگران زیادی سخنرانی می‌کرد، این رکورد را به سالوادور دالی و مردم کاتالونیا تقدیم کرد

پرحرف‌ترین مرد جهان کیست؟

جایاسیما راویرالا تا قبل از لوئیس، رکورددار طولانی‌ترین نطق دنیا بود. او ۱۲۰ ساعت متوالی درباره مفهوم رشد شخصیت صحبت کرد و توانست پرچانه‌ترین مرد دنیا لقب بگیرد!

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید