امروزه در سراسر جهان بازی‏های ویدیویی خانگی طرفداران زیادی دارد. کنسول بازی ایکس باکس، ارائه شده از شرکت مایکروسافت یکی از همین محبوب‏های پرطرفدار است.

راهنمای خرید گیفت کارت ایکس باکس

شرکت مایکروسافت برای بازیکنان و طرفداران ایکس باکس، گیفت کارت ایکس باکس را که یکی از محصولات جانبی کنسول ایکس باکس است، به بازار ارائه کرده است. با خرید گیفت کارتXBOX  گیمرها تا سقف اعتباری که گیفت کارت خریداری شده ارزش دارد می‏توانند از فروشگاه ایکس باکس خرید کنند. اما در ایران صرفا امکان استفاده از مسترکارت، ویزاکارت و ... وجود ندارد، بنابراین خرید گیفت کارت ایکس باکس بهترین گزینه برای استفاده از امکانات کنسول ایکس باکس است. فروشگاه‏های زیادی اقدام به ارائه این گیفت کارت‏ها می‏کنند، اما بهترین، امن‏ترین و معتبرترین وبسایت برای خرید گیفت کارت ایکس باکس وبسایت ORIXGAME می‏باشد. قیمت گیفت کارت ایکس باکس در این سایت کاملا مقرون به صرفه و ارزان است. پس می‏توانید با خیال راحت خرید کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خرید گیفت کارت ایکس باکس، مزایا و قیمت آن آشنا کنیم.

مزیت‏های خرید گیفت کارت ایکس باکس

در حال حاضر خرید بازی در ایکس باکس به‌صورت مستقیم و تحت عنوان نسخه دیجیتالی، بهترین روش پیش رو است. دقت کنید با خرید گیفت کارت ایکس باکس نمی‏توانید به نسخه‏های فیزیکی کنسول ایکس باکس دست پیدا کنید.

محصولاتی که می‏توانید از فروشگاه XBOX خریداری کنید عبارتند از:

  • خرید اعتبار بازی ها
  • خرید گلد بازی ها
  • پیش خرید Pre Order بازی های ایکس باکس
  • دسترسی و خرید موزیک، فیلم و …
  • دسترسی به بخش خرید و ویژه ها
  • دسترسی به بخش EA شرکت( Electronic Arts )

پس از خرید گیفت کارتXBOX  یک کد متشکل از حروف و اعداد به شما داده می‏شود که مخصوص شارژ حساب ایکس باکس یا مایکروسافت شماست، و با توجه به مقدار اعتبار آن می‏توانید  Account خود را شارژ نمایید. در نهایت  با گیفت کارت ایکس باکس می‏توانید از کلیه خدمات و امکانات شرکت مایکروسافت و ایکس باکس بهره‏مند شوید.

راهنمای خرید گیفت کارت ایکس باکس

قیمت گیفت کارت ایکس باکس

همانطور که پیش‏تر گفته شد وبسایت اوریکس‏گیم با افتخار بهترین و معتبرترین ارائه دهنده خدمات گیمینگ در ایران می‏باشد. با مراجعه به سایت متوجه خواهید شد که قیمت گیفت کارت ایکس باکس ارزان در پک‏های متنوع و بسته به نیاز شما موجود می‏باشد. قیمت گیفت کارت آیتونز در بسته‏های متنوع و یا قیمت گیفت کارت پلی استیشن کاملا مقرون به صرفه است. علاوه بر این‏ها قیمت سی ‏پی‏کالاف دیوتی موبایل و همچنین قیمت جم فری فایر در زمینه بازی‏های اکشن بسیار قابل توجه است. در کنار ارزان بودن محصولات ما اگر می‏خواهید از تخفیفات و آفرهای فوق العاده جذاب آن‏ها برخوردار شوید، کافیست با مراجعه به سایت، لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام را دنبال کنید و با لایک و کامنت از جوایز ارزشمندی برخوردار شوید.

روش خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران

فروشگاه اوریکس‏گیم با ارائه انواع خدمات با کیفیت گیمینگ از جمله گیفت کارت ایکس باکس، دسترسی به بسیاری از بازی‏ها و قابلیت‏های پولی آن را برای شما عزیزان آسان نموده است. با خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر مانند اوریکس‏گیم نیازی به نگرانی گیفت کارت‏های جعلی و تقلبی نیست. همچنین شما می‏توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنید و یا از خرید گیفت کارت آیتونز ارزان لذت ببرید. اگر از طرفداران بازی‏های اکشن هستید خرید جم فری فایر و همچنین برای هیجان بیشتر در بازی کالاف خرید سی‏پی‏کالاف دیوتی موبایل را به شدت توصیه می‏کنیم.

راهنمای خرید گیفت کارت ایکس باکس

فروشگاه معتبر برای خرید گیفت کارت ایکس باکس

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معیارهایی هستند، که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه به شما کمک کند. با اوریکس‏گیم همه این ها را یکجا در کنار هم دارید. این فروشگاه مجازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی بوده و دارای یک تیم پشتیبانی قوی است، که همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته حتی در تعطیلات رسمی آماده پاسخ گویی یه شما عزیزان می‏‏باشند. پس با اطمینان خاطر خریدهای خود را به ما بسپارید و شما فقط از بازی کردن لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید