بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در حالی برگزار شد که تنوع خاص این نمایشگاه باعث جذب بازدید کنندگان بسیاری شده بود.

مهم‌ترین نمایشگاه ورزشی ایران برگزار شد

سلام نو – سرویس اقتصادی: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در حالی به کار خود پایان داد که ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع از آخرین دستاوردهای خود در زمینه محصولات و تجهیزات ورزشی رونمایی کردند.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های واحد تولیدی، سازمان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی و بیش از ۱۲۰ شرکت (۹۵ شرکت داخلی و ۲۵ شرکت خارجی) از کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ژاپن، کویت، اندونزی، انگلستان، بلغارستان، هلند، کره جنوبی، چین، ترکیه، روسیه و ایتالیا به کار خود پایان داد.

۳ سالن برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ورزشی اختصاص داده شده بود. با توجه به حوزه جذاب این رویداد، استقبال خوبی نیز از این نمایشگاه به عمل آمده بود. رنگ و لعابی خوبی در سالن‌ها وجود داشت و اشخاص بازدیدکننده را به خوبی جذب می‌کرد. البته میزان بازدید از سالن‌ها با یکدیگر خیلی قابل قیاس نبود.

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی؛ انواع پوشاک و کفش ورزشی ، لوازم و تجهیزات ورزش های گروهی مانند فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، هندبال و غیره ، تجهیزات ورزش کشتی، تجهیزات استخر ، تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام ، انواع لوازم و تجهیزات ورزش های رزمی ، آبی و هوایی ، دوچرخه سواری ، ورزش‌های فکری،انواع تجهیزات و وسایل شنا، ورزش ها و مسابقات آبی و قایقرانی، لوازم و تجهیزات پزشکی،ورزشی، مکمل های غذایی، دارویی و پروتئینی، نهادها و شرکت های ارائه دهندگان خدمات ورزشی و ادوات و تجهیز مراکز و سالن‌های ورزشی ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود.

توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعه ورزش های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنائی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی،مهمترین اهداف برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی است.

برگزاری چندین کارگاه تخصصی با حضور مقامات و کارشناسان و صاحب‌نظران داخلی و خارجی، از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید