رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به لزوم عرضه انواع تولیدات کشاورزی در میادین میوه و تره بار، فروش آب انگور را در حوزه اختیار واحدهای صنعتی دانست.

دلیل ممنوعیت فروش آب انگور در میدان از زبان رئیس اتحادیه
مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان در پاسخ به این پرسش که آیا آبگیری از انگور مشمول این دستور شده است یا هر نوع آبگیری دیگر در میدان اصلی میوه و تره‌بار ممنوع شده است؟ افزود: آب لیمو و غوره هم نباید در میدان آبگیری شود؛ چراکه بهداشت نمونه‌هایی از آبگیری‌ها در میدان را آزمایش و سلامت آنها را رد کرده و این موضوع نیز از سوی دادستانی نیز منع شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان؛ حدود ۶۵ حجره در میدان میوه و تره‌بار به آبگیری از میوه‌ها مشغول هستند؛ این افراد آب انگور و لیمو می‌فروختند که به آنها اعلام کردیم که باید فروش خود را به انگور و لیمو محدود کنند و مجوز فروش آب این میوه‌ها را ندارند. آبگیری از این میوه‌ها باید از سوی واحدهای صنفی که نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند انجام شود.

این فعال صنفی با بیان اینکه انگور شانی در یک ماه آینده در بازار عرضه خواهد شد، تاکید کرد: این ممنوعیت فروش یک ماه زودتر به اعضای اتحادیه بارفروشان ابلاغ شد که امسال شاهد فروش آب انگور در میدان اصلی میوه و تره‌بار نباشیم؛ اتحادیه این ممنوعیت را به صنف اعلام و در سایت نیز درج کرده است همچنین در میدان بنر نصب کردیم که اعضا به هیچ عنوان حق فروش آب انگور را ندارند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید