فرشاد عباسی، عکاس پیشکسوت عرصه رسانه بعد از انتشار عکس هایی از چهره شکسته شده ناصر محمد خانی، تصاویر جدیدی از او در دوران جوانی را به اشتراک گذاشت.

عکس دیده نشده از ناصر محمدخانی و همسر اولش

به گزارش سلام نو، ناصر محمدخانی (زاده ۱۶ شهریور ۱۳۳۶ در شهر ری) بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است.

وی در نیمه اول دهه ۶۰، در ۱۵۲ بازی موفق به زدن ۵۹ گل برای تیم پرسپولیس شد.

ناصر سابقه آقای گلی با تیم بانک ملی نیز دارد. همچنین او ۲۵ بازی و ۱۹ گل ملی در کارنامه دارد. در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۶۲ در جریان پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس برابر راه‌آهن دو گل زد و زمینه‌ساز قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی تهران شد.

ناصر محمد خانی در تاریخ ۹ مهر ۱۳۶۵ در مرحله یک چهارم پایانی بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی، پنالتی خود را از دست داد و ایران، پنج بر چهار در ضربات پنالتی و شش بر پنج در مجموع نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

او جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۶۵ و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد.

او در تیر ماه ۶۹ با دعوت علی پروین به تیم ملی برگشت. وی در برهه ای متهم به قتل همسر خود شد که با رفع ابهام آزاد شد و زن دومش پای چوبهٔ دار رفت اما هنوز عده ای ناصر محمد خانی را قاتل می‌دانند و معتقدند که شهلا جاهد (همسر دوم) بی گناه اعدام شده‌است.

فرشاد عباسی با انتشار عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان نوشت: اواخر دهه هفتاد برای مصاحبه خانوادگی رفتیم خونه ناصر محمدخانی بازیکن سابق پرسپولیس ، انوقتا رسم بود برای مصاحبه میرفتیم خونه ستاره ها؛ اون روز هم مرحوم لاله‌ سحرخیزان از ما پذیرایی کرد تو همون خونه؛ چند سال بعد به طرز مشکوکی به قتل رسید. عکسای جدید ناصرو دیدم چقدر شکسته شده.

ناصر محمدخانی

ناصر محمد خانی

ناصر محمد خانی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید