محراب قاسم‌خانی نویسنده سینما و تلویزیون و همسر سابق شقایق دهقان بازیگر که چند وقت پیش ممنوع الخروج شده بود در صفحه شخص اینستاگرام خود در یک استوری کنایه‌آمیز نوشت: اگه ممنوع القطارم نمیکنید، سفر با قطار داره بهم خوش میگذره.

خوشحالی محراب قاسم‌خانی از اینکه ممنوع القطار نیست! + عکس

به گزارش سلام نو، محراب قاسم خانی در خانواده‌ای آذری در تهران متولد شد. او تنها یک برادر بزرگتر به نام پیمان قاسم خانی دارد که او نیز بازیگر، نویسنده و کارگردان است.

فعالیت جدی اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی گردد.

در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند.

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسر سابقش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

پس از مدتی در پاییز و زمستان ۱۳۸۴ از فیلمنامه نویسان شب‌های برره شد و سال ۱۳۸۵ را با باغ مظفر به پایان رساند.

کار بعدی او در تلویزیون نیز مجدداً همکاری با پیمان قاسم خانی در نوشتن فیلمنامه سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری بود که نوروز ۱۳۸۷ از تلویزیون پخش شد. وی در تابستان و پاییز ۱۳۸۸ سریال مسافران را به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن داشت.

او چند وقت پیش ممنوع الخروج شده بود در صفحه شخص اینستاگرام خود در یک استوری کنایه‌آمیز نوشت: اگه ممنوع القطارم نمیکنید، سفر با قطار داره بهم خوش میگذره.

مهراب قاسمخانی

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید