با توجه به این که پیرسینگ‌ها توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان نوجوانان پیدا کنند، باید دقت کنید که برای ایجاد هر مدل از پیرسینگ باید حتما به مکان‌هایی که مجوز و تبحر کافی در انجام این کار را دارند مراجعه نمائید.

پیرسینگ ترند جدید اکسسوری میان نوجوانان

بدون شک اکسسوری‌ها نقش بسیار پر رنگی در تکمیل استایل نوجوانان و جوانان دارند، تا جایی که آن‌ها با انتخاب درست اکسسوری مناسب استایل‌شان می‌توانند جذابیت تیپ و ظاهر خود را به طرز خاصی افزایش داده و یک استایل شیک و منحصر به فرد برای خود بسازند. تنوع زیاد اکسسوری‌ها از گردنبند و دستنبد گرفته تا پابند و پیرسینگ طلا و ... باعث شده تا دست شما برای انتخاب اکسسوری دلخواه‌تان باز باشد. اما در این میان برخی از این اکسسوری ها مانند انواع پیرسینگ از محبوبیت بیشتری در میان نوجوانان برخوردارند، امروزه انواع پیرسینگ طلا مانند پیرسینگ گوش و بینی، لب، ناف و ... در بین نوجوانان رایج شده است و یکی از پرطرفدارترین آن‌ها  پیرسینگ گوش می‌باشد که بسیار در میان نوجوانان ترند شده است. در ادامه شما را با این ترند جدید میان نوجوانان آشنا می‌کنیم.

پیرسینگ ترند جدید اکسسوری میان نوجوانان

پیرسینگ ترند مورد علاقه نوجوانان

این روزها در دنیای مد و فشن، هر روز شاهد تغییرات خاص و متفاوتی هستیم و از آنجا که اغلب نوجوانان و تینیجرها به دنبال اکسسوری‌های خاص و متفاوت هستند، طراحان مد سعی می‌کنند در همین راستا اکسسوری‌های متنوع و فانتزی را در کنار اکسسوری‌های کلاسیک به بازار ارائه نمایند. تا بتوانند نظر این قشر را نیز به خود جلب نمایند. ولی اکسسوری‌هایی که امروزه در میان نوجوانان ترند شده است پیرسینگ‌ها هستند. از پیرسینگ گوش گرفته تا ناف، لب و ... همگی مورد توجه این گروه سنی قرار گرفته است و در این میان پیرسینگ گوش توانسته گوی سبقت را از بقیه مدل‎ها برباید.  

پیرسینگ‌های استاندارد را بشناسید

به طور کلی، سه نوع پیرسینگ طلا استاندارد در جهان وجود دارد، که شامل پیرسینگ استاندارد گوش، پیرسینگ لاله گوش و پیرسینک عرضی می‌باشند.

  • پیرسینگ استاندارد گوش:

پیرسینگ استاندارد گوش نام دیگر تمام گوشواره‌هایی است که به شکل سنتی استفاده می‌کنیم. در این نوع از پیرسینگ بخش تحتاتی گوش که تحت عنوان نرمه گوش می‌شناسیم با کمک سوزن یا دستگاه مخصوص سوارخ کردن گوش، سوارخ می‌شود. این مدل پیرسینگ معمولا خیلی زود بهبود می‌یابد.

  • پیرسینگ لاله گوش:

به آن دسته از پیرسینگ‌هایی که در بالاترین بخش نرمه گوش و درست در زیر بخش غضروفی انجام می‌شود، پیرسینگ لاله گوش می‌گویند. دوران نقاهت این مدل مانند پیرسینگ استاندارد است و معمولا از گوشواره‌های میخی و ظریف برای این ناحیه استفاده می‌کنند.

  • پیرسینگ عرضی:

در پیرسینگ عرضی گوش که برداشتی مدرن از مدل قدیمی و کلاسیک پیرسینگ است، به جای ایجاد یک سوراخ عمود بر سطح نرمه گوش، یک سوارخ در عمق نرمه ایجاد می‌کنند و قطعه پیرسینگ را به جای وارد شدن از سطح نرمه و خارج شدن از پشت آن، در طول نرمه جاساز می‌کنند. درست است که این نوع پیرسینگ بسیار شیک  و خاص به نظر می‌رسد، اما به همان اندازه دوران نقاهت بسیار طولانی‌تر و احتمال عفونت بالاتری هم دارد. همچنین طراحی و ساختار قطعات پیرسینگ عرضی نسبت به سایر پیرسینگ‌ها متفاوت می باشد. 

پیرسینگ‌ گوش، ترند بین نوجوانان

همانطور که گفتیم یکی از پیرسینگ‌های مطرح در بین نوجوانان پیرسینگ گوش می‌باشد، این پیرسینگ طلا یکی از ترندهای بسیار قدیمی و محبوب در دنیای مد است، تا جایی که بسیاری آن راتحت عنوان ترند جاودانه مطرح می‌کنند. تقریبا می‌توان ادعا کرد ده الی پانزده سال پیش داشتن دو الی سه پیرسینگ طلا در یک گوش در نزد عوام بسیار عجیب به نظر می‌رسید و تنها مختص هنرمندان و سبک‌های خاص هنری بود، اما امروزه به یک ترند محبوب، مخصوصا در میان نوجوانان تبدیل شده است. همین تقاضای بسیار بالا باعث شد تا طراحان به فکر طراحی انواع و اقسام پیرسینگ طلا در مدل‌ها و طرح‌های مختلف مناسب هر سلیقه و استایلی باشند و هر فصل مدل‌های جذاب و متنوعی را به بازار ارائه نمایند.

کلام آخر

با توجه به این که پیرسینگ‌ها توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان نوجوانان پیدا کنند، باید دقت کنید که برای ایجاد هر مدل از پیرسینگ باید حتما به مکان‌هایی که مجوز و تبحر کافی در انجام این کار را دارند مراجعه نمائید. چرا این این اقدامات گرچه در ظاهر بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسند، اما اگر توسط فرد یا مجموعه حرفه‌ای و کار بلد انجام نشوند، احتمال بروز عفونت و انتقال بیماری‌های عفونی مانند ایدز و هپاتیت و ... و مشکلات ناشی از آن را برای فرد به همراه دارد و می‌تواند در دراز مدت سلامت فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد. 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید