رییس‌جمهور پیشین آمریکا که قبلا هم کارش‌ به دادگاه کشیده شده بود، امروز به اتهام تجاوز دوباره محاکمه می‌شود.

محاکمه مجدد ترامپ به اتهام تجاوز

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، شبکه تلویزیونی یورو نیوز امروز سه شنبه در گزارشی به تشریح محاکمه دوباره «دونالد ترامپ» چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا به اتهام تجاوز و نیز سایر پرونده های قضایی علیه وی پرداخت.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی، دونالد ترامپ امروز سه‌ شنبه به دادگاه می‌ رود جایی که ا.جین کارول- نویسنده- رئیس جمهور سابق ایالات متحده را به تجاوز در اواسط دهه ۱۹۹۰ در رختکن یک فروشگاه بزرگ متهم کرده است.

پیش‌ بینی می‌ شود روند انتخاب هیات منصفه در دادگاه فدرال منهتن آغاز شود، جایی که ستون نویس سابق مجله «ال» ترامپ را به افترا متهم کرده است.

ترامپ ۷۶ ساله تجاوز به کارول ۷۹ ساله را تکذیب کرده است. او در مطلبی در اکتبر ۲۰۲۲ در رسانه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» (Truth Social)، ادعای این زن را یک «فریب» و «کلاهبرداری کامل» توصیف کرد!

ترامپ مدعی است که این نویسنده مواجهه مذکور را برای تبلیغ کتاب خاطراتش ساخته و پرداخته است!

ترامپ در این پرونده ملزم به حضور در دادگاه نیست. وکلای او با اشاره به احتمال نگرانی‌ های امنیتی و ماندن در ترافیک گفته‌ اند ممکن است او در جلسه حاضر نشود.

ترامپ از سال ۲۰۱۹ که کارول برای نخستین بار به‌ طور علنی او را به تجاوز متهم کرد، بارها و به صورت شخصی به این زن حمله کرده است. ترامپ مدعی است که کارول یک بیمار روانی است!این محاکمه می‌ تواند بین یک تا ۲ هفته طول بکشد. ترامپ نامزد جمهوری‌ خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ با انبوهی از پرونده‌ ها و تحقیقات روبرو است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید