مربی تیم ملی فوتبال ایران که روز گذشته در پایان دربی اظهاراتی را در جانبداری از استقلال کرده بود و با بیانیه باشگاه پرسپولیس روبرو شد، گفت حرفهایم از روی بی تجربگی بود.

آندو: بی‌تجربگی کردم/ پرسپولیس هم عجله کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیموریان که به عنوان مربی تیم ملی برای تماشای بازی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرده بود که استقلال قهرمان لیگ بشود. این صحبتی بود که باعث ایجاد سوتفاهم در بین هواداران فوتبال از این هافبک سابق تیم ملی ایران بود که حالا دستیار امیر قلعه‌نویی است.

تیموریان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه در این باره این چنین توضیح می‌دهد: من باید مسئولیت صحبت‌هایی را که دیروز در پایان دربی به زبان آوردم، قبول کنم. فکر می‌کنم به عنوان فردی که تازه کار مربیگری را شروع کرده، در این زمینه کمی بی‌تجربگی کردم و آن چیزی که به هر حال به خاطر سال‌ها بازی در استقلال و گرایش به این تیم در من بود، به شخصیت حقوقی‌ام غلبه کرد. اتفاقا بلافاصله بعد از این صحبت احساس کردم که اظهاراتم ممکن است واکنش برانگیز شود ولی در جو بعد از دربی فرصتی برای این نبود که بخواهم این صحبت‌ها را تصحیح کنم.

تیموریان ادامه داد: البته اینکه فردی طرفدار تیمی باشد، به هیچ وجه ناپسند نیست و اغلب مربیانی که در تیم ملی حضور داشته‌اند، به هر حال گرایش استقلالی یا پرسپولیسی در پس زمینه زندگی حرفه‌ایشان هست و کسی نمی‌تواند بابت اینکه ما عمری را در یک باشگاه پرافتخار گذرانده‌ایم، مواخذه‌مان کند. ما آنقدر حرفه‌ای هستیم که وقتی پای تیم ملی وسط باشد، از رنگ‌ها فاصله بگیریم. من حتما در هنگام انجام وظیفه تعلق خاطرم را کنار می‌گذارم. این چیزی است که احتمالا هواداران تیم ملی قبلا هم از آندو دیده‌اند. آندویی که سال‌ها بازی کرده و به جو و شرایط تیم ملی آشنا است و هرگز وارد دسته‌بندی‌ها و مسائلی از این دست نشده و احترام همه هواداران فوتبال را نیز داشته است. پس اگر به عنوان یک مربی جوان، صحبتم را تصحیح می‌کنم، انتظار دارم این پیشینه من هم در انتقادها مورد نظر قرار بگیرد و این داستان در همینجا به پایان برسد.

تیموریان با اشاره به بیانیه باشگاه پرسپولیس هم گفت: شاید آنها هم عجله کردند و کمی صبر کردن برای این بیانیه‌ها خیلی هم بد نیست، چون به فرض هم اگر من صحبتی کرده باشم، باز این مسئله ربطی به انجام وظیفه من در تیم ملی که مربوط به وظایفی است که آقای قلعه‌نویی به من سپرده، نمی‌شود. ما در حال حاضر مشغول تماشای مسابقات لیگ، آنالیز بازیکنان و بحث‌های روزانه خودمان هستیم و مطمئنا مسائل خارج از چارچوب تیم ملی در کاری که انجام می‌دهیم، جایی ندارد.

آندرانیک در پایان صحبت‌هایش گفت: همینجا یک‌بار دیگر هم از آقای قلعه‌نویی بابت اعتمادی که به من کردند، تشکر می‌کنم و به شخصه به همه هم‌نسلان خودم و طرفداران فوتبال قول می‌دهم که با تمام توان و انگیزه در تیم ملی حضور خواهم داشت تا وظیفه‌ام را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید