سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل در شهرستان شوش خبر داد.

بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شوش کشف و ضبط شد

به گزارش سلام نو به نقل از مرکز خبر پلیس، سردار سید محمد صالحی افزود: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی شوش با کار اطلاعاتی از تردد خودروی کامیون حامل سوخت قاچاق در شهرستان مطلع شدند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور در یکی از مناطق روستایی شهرستان شوش شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی توقیف شد، افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۳ هزار لیتر گازوییل قاچاق فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق را ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاچاقچیان چوب در شوش

همچنین فرمانده انتظامی شوش نیز روز پنجشنبه از توقیف یک دستگاه نیسان حامل چوب قاچاق و دستگیری ۴ نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح اله یاری زاده افزود: ماموران انتظامی پاسگاه شهید نادری و یگان امداد این فرماندهی در راستای مقابله با قاچاق و سرقت چوب‌ و افراد فرصت طلب که سعی در تخریب ثروت ملی دارند، حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه خودرو حامل چوب مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران خودروی مذکور را که حامل چوب بریده شده درختان بود، توقیف و در همین ارتباط ۴ نفر متهم را دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

در روزهای گذشته تصاویری از قلع و قمع درختان در جاده های منتهی به شوش در فضای مجازی این شهر منتشر و بازتاب های منفی بسیاری را به همراه داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید