از سالیان گذشته تا کنون دسترسی به امکاناتی مانند جراحی زیبایی شکم برای عموم مردم بسیار راحت تر شده است و همین امر باعث شده است که اغلب مردم برای زیباتر کردن اندام خود و داشتن اعتماد به نفس بالا این راه حل را انتخاب کنند.

نکات مهمی که قبل از جراحی زیبایی شکم باید بدانید! به توصیه کلینیک کیمیا

اما بهتر است بدانید اگر بخواهید جراحی زیبایی شکم انجام دهید باید نکات مهمی را قبل از آن بدانید که این نکات به توصیه جراحان و متخصصان کلینیک کیمیا بوده است بدانید.

جراحی زیبایی شکم چیست؟

قبل از اینکه نکات مهمی را در رابطه با جراحی زیبایی شکم به شما بگوییم بهتر است بدانید که جراحی زیبایی شکم چیست و در این مورد باید بگوییم که جراحی زیبایی شکم یا همان ابدومینوپلاستی شکم عملی در راستای زیبایی نواحی شکم و پهلو به شمار می‌رود که در جهت برداشتن پوست و چربی های اضافی که در ناحیه شکم و اطراف آن هستند صورت می‌گیرد. در واقع عمل جراحی زیبایی شکم به افرادی که در ناحیه شکم و پهلو خود چربی های اضافه دارند پیشنهاد می‌شود و باید بدانید عمل ابدومینوپلاستی شکم حتما باید توسط متخصصین با تجربه همچون متخصصین و جراحان کلینیک کیمیا صورت گیرد تا با آرامش و بدون هیچ گونه دغدغه ای از جراحی و عمل زیبایی خود لذت ببرید و به خواسته ی دلخواه خود که زیبایی شکم است دست پیدا کنید.

نکات مهمی که قبل از جراحی زیبایی شکم باید بدانید! به توصیه کلینیک کیمیا

چه کسانی می‌توانند جراحی زیبایی شکم را انجام بدهند؟

مسئله ی مهمی که بهتر است بدانید این است که هر شخصی کاندید مناسبی در جهت انجام جراحی زیبایی شکم نمی‌باشد و ممکن است با عمل و جراحی اشتباه به خود آسیب برساند و هزینه ابدومینوپلاستی را بیهوده پرداخت کند.  پس باید در نظر داشته باشید زمانی که افراد در جهت معاینه قبل از جراحی به پزشک مراجعه می‌کنند پزشک وضعیت آن ها را به خوبی بررسی کرده و تمام مشکلات آن ها را تعیین می‌کند تا بهترین روش انتخاب شود و باید در نظر داشته باشید کلینیک کیمیا: clinickimiaa.com همچنین کسانی که ویژگی های زیر را دارند بهترین کاندید در جهت انجام جراحی زیبایی شکم محسوب می‌شوند.

  1. کسانی که شکم افتاده دارند و یا شکم آن ها شل است. بهتر است بدانید اکثر افراد در سنین بالا با این مشکلات رو به رو می‌شوند.
  2. زنانی که زایمان داشته اند.
  3. کسانی که اضافه وزن و چربی دارند
  4. کسانی که شکم بزرگ دارند

مهم ترین نکات قبل از جراحی زیبایی شکم

  • قیمت جراحی زیبایی شکم

قیمت ابدومینوپلاستی یکی از نکات مهمی است که قبل از انجام جراحی زیبایی شکم باید به آن توجه کنید. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هرچند هزینه های ابدومینوپلاستی اغلب با هم متفاوت است اما قیمت های خیلی پایین و یا خیلی بالا یا به عبارتی غیر معقول را حتما باید مورد تحقیق قرار داده تا از صحت درست انجام کار مطمئن شوید.

  • عدم کشیدن سیگار

 پس متوجه شدیم یکی از عواملی که در انتخاب کلینیک زیبایی تاثیر دارد قیمت و یا هزینه ابدومینوپلاستی است. پس باید این مورد را در نظر داشته باشید اگر جزو افراد سیگاری هستید مصرف سیگار را باید از حداقل سه هفته قبل از انجام ابدومینوپلاستی شکم قطع کنید و اگر مصرف سیگار را قطع نکنید این کار می‌تواند سبب افزایش احتمالی هزینه ابدومینوپلاستی شود و همینطور دوران نقاهت هم طولانی تر می‌شود، به همین منظور برای کاهش قیمت و هزینه ابدومینوپلاستی بهترین کار این است که تا مدت ها قبل از جراحی زیبایی شکم سیگار را کنار بگذارید و باید بدانید این کار برای بهبود سلامت عمومی بدن شما هم مفید خواهد بود و می‌توانید زندگی سالم تری را تجربه کنید.

 پس بهتر است از سه هفته قبل از عمل زیبایی شکم سیگار نکشید و همانطور که قبل تر گفته شد این کار می‌تواند موجب کاهش هزینه های شما نیز شود. در واقع مصرف هرگونه ماده ای که حاوی نیکوتین است برای فردی که می‌خواهد جراحی کند ممنوع است. این کار به این دلیل است که مصرف نیکوتین باعث باریک تر شدن رگ های خونی شده و همین امر سبب عدم اکسیژن رسانی صحیح و تغذیه مناسب محل جراحی می‌شود.

  • حفظ کردن وزن

نکات مهمی که قبل از جراحی زیبایی شکم باید بدانید! به توصیه کلینیک کیمیا


یکی از اصلی ترین نکاتی که باید بدانید این است که تا سه ماه قبل از عمل ابدومینوپلاستی هیچ گونه افزایش و یا کاهش وزنی نداشته باشید. این کار را می‌توانید با مصرف غذاهای مغذی که شامل فیبر و ویتامین است انجام دهید. همچنین در جهت بیشتر نشدن وزن از خوردن غذاهایی مانند ماکارونی، نان، پاستا و سیب‌زمینی خودداری شود. همچنین توصیه دیگری که داریم این است که یک هفته قبل از جراحی خود مواد غذایی را مصرف کنید که سرشار از ویتامین باشد که به عنوان مثال جعفری، کیوی، کلم بروکلی و کلم پیچ این خواص را دارا می‌باشند.

  • آماده کردن تخت

از آن جایی که مدت زمان تقریبا زیادی را باید بر روی تخت دراز بکشید بهتر است قبل از جراحی کاملا تخت و محلی که قرار است آن جا به استراحت بپردازید را آن طور که راحت تر هستید درست و مرتب بکنید. به عنوان مثال تخت خود را طوری در محلی که می‌خواهید در آن قرار داشته باشید بگذارید که دیگر نیازی به جا به جایی آن برای راحت تر شدن خودتان نداشته باشید. همچنین باید بالش های خود را طوری قرار بدهید که در زمان استراحت به صورت نیمه دراز کش باشید.

  • مصرف دارو

نکات مهمی که قبل از جراحی زیبایی شکم باید بدانید! به توصیه کلینیک کیمیا


در صورتی که دارویی با تجویز پزشک مصرف می‌کنید حتما قبل از انجام جراحی زیبایی شکم به با متخصص خود در میان بگذارید و توجه داشته باشید که هر دارویی که در حال مصرف آن هستید را نام ببرید و به متخصص خود بگویید تا اگر موردی بود که تداخلی در روند جراحی ایجاد می‌کرد را با شما در میان بگذارد.

مصرف درست و منظم دارو های تجویزی

مصرف داروهایی که پزشک متخصص قبل از جراحی زیبایی شکم به شما تجویز کرده است باید به درستی و به صورت منظم صورت بپذیرد. توجه داشته باشید اگر دارو های تجویزی را همانطور که پزشک دستور داده است مصرف نکنید ممکن است عمل شما به خوبی انجام نشود.

خوردن و آشامیدن قبل از جراحی زیبایی شکم

در صورتی که قصد انجام ابدومینوپلاستی را دارید توصیه می‌شود هشت ساعت قبل از انجام آن از آشامیدن و خوردن اجتناب کنید. این مورد به خاطر آن انجام می‌شود که از خطرهای احتمالی در حین جراحی کاسته شود.

برخی نکات مهم دیگر

قبل از عمل خود را از لحاظ روانی آماده کنید

باید قبل از عمل آزمایش CBC را انجام دهید

قبل از عمل حتما حمام کنید

قبل از عمل موهای ناحیه شکم را اصلاح کنید

نتیجه گیری

تا به اینجا با تمام نکات مهم قبل از جراحی زیبایی شکم آشنا شدیم و فهمیدیم در چه مواقعی می‌توانیم به انجام جراحی زیبایی شکم روی بیاوریم. نکته مهمی که بالاتر هم به آن اشاره کردیم انتخاب کلینیک زیبایی معتبر و با تجربه در این زمینه همانند کلینیک کیمیا است که می‌تواند در انجام این کار به خوبی به شما کمک کند. در صورت هرگونه سوال شما می توانید در زیر همین مطلب برای ما کامنت بگذارید و با ما در ارتباط باشید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید