تهران پر از مرکز خرید جذاب و درجه یک است، با ما همراه باشید تا بدانیم مشهورترین مراکز خرید شمال تهران کجاست.

مشهورترین مراکز خرید شمال تهران کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: گشت‌وگذار در مراکز خرید و پاساژگردی نوعی از گردشگری و تفریح به حساب می‌آید که حتّی اگر به خرید کردن علاقمند نباشید، گاهی انتخاب خوبی برای تفریح است؛ مخصوصا اگر به مقصد جدیدی سفر کنید، پاساژ گردی شما را با فرهنگ مقصد هم آشنا می‌کند. در واقع با گردش در مراکز خرید یک شهر متوجه فرهنگ غالب پوشاک و تفریحات و سبک زندگی مردم یک منطقه می‌شوید. امّا تهران به عنوان پایتخت ایران، مراکز خرید متعددی دارد.

چند مرکز خرید مشهور در شمال تهران

پالادیوم

پالادیوم را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین، معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران به حساب آورد که در محله زعفرانیه واقع شده است. این مرکز تجاری مدرن، بهترین و مجهزترین شعب برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. تنوع فروشگاهی پالادیوم بسیار زیاد است و معماری جذاب و زیبای آن نگاه هر عابری را به سمت خود جلب می‌کند.

پالادیوم یکی از مشهورترین مراکز خرید ایران و از جاهای دیدنی تهران است که در محله زعفرانیه، شمال پایتخت قرار گرفته است.

مشهورترین مراکز خرید شمال تهران کجاست؟

زیبایی منحصر به فرد بنا در کنار تنوع فروشگاه‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر، این مرکز خرید را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مراکز تجاری ایران تبدیل کرده است. پالادیوم امکانات بسیاری برای سرگرم کردن شما دارد و برای خاص پسندها یک انتخاب ناب و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود.

ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع شده و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران، کافی شاپ و فوت کورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، از ضلع شمالی دارای ۱۱ طبقه و از سمت همکف دارای ۶ طبقه است. طبقات بالایی این مرکز تجاری به دفاتر ادارای آن اعم از شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری و بیمه اختصاص دارد که همگی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

زعفرانیه ، خیابان مقدس اردبیلی ، مرکز خرید پالادیوم

پاساژ ارگ

پاساژ ارگ یک پاساژ بسیار خاص و چشم‌نواز است که در یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین مناطق تهران به نام تجریش قرار دارد. این پاساژ دقیقا در ضلع شمالی میدان تجریش و خیابان سعد آباد واقع شده است، به‌طوری که در هر قسمت از میدان تجریش قرار بگیرید، نمای این ساختمان قابل رویت است.

مشهورترین مراکز خرید شمال تهران کجاست؟

مجتمع ارگ تجریش در زمینی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع ساخته شده و در حقیقت دارای ۱۰ طبقه است که پنج طبقه آن تجاری و پنج طبقه آن به پارکینگ اختصاص داده شده است. وجود پارکینگ را می‌توان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌ها برای هر پاساژ دانست تا افراد با آسودگی خیال و بدون دغدغه به خرید کردن بپردازند؛ که این امکان به صورت ویژه برای پاساژ ارگ تجریش در نظر گرفته شده است. در این پاساژ حدود ۱۰۰۰ واحد پارکینگ برای رفاه بازدیدکنندگان تعبیه شده است. البته این تنها امکانات پاساژ ارگ به شمار نمی‌رود و امکاناتی از قبیل کافی شاپ، فودکورت، رستوران، کارواش، آمفی تئاتر و حدود ۳۰۰۰ مترمربع بام سبز نیز در این پاساژ وجود دارد.

نشانی: تهران، ابتدای میدان تجریش، خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ

مراکز خرید معروف شمال تهران

پاساژ قائم

میدان تجریش یکی از محله‌های قدیمی شمال تهران است که حس‌وحالی متفاوت با دیگر نقاط شهر دارد. گذر از این محله هم فال و هم تماشا است.

مشهورترین مراکز خرید شمال تهران کجاست؟

با توجه به سلیقه و تمایل افراد برای خرید از مراکز خرید سنتی یا مدرن، تجریش گزینه مناسبی به شمار می‌رود؛ چراکه با وجود بازار سنتی و پاساژهایی چندطبقه‌، خواسته‌های هر دو گروه را برآورده می‌کند.

یکی از مراکز خرید تجریش، پاساژ قائم نام دارد که از پربازدیدترین مراکز خرید تهران با قیمت مناسب است و از جاذبه‌ های گردشگری تهران به شمار می‌رود. فروشگاه‌های این پاساژ در زمینه‌های مختلف پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهر، اکسسوری منزل و آثار هنری فعالیت دارند.

پاساژ قائم یکی از مراکز خرید تهران است که در منطقه یک پایتخت و در میدان تجریش قرار دارد. درب اصلی پاساژ در خیابان تجریش و درب فرعی آن در خیابان شهرداری واقع شده است.

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری، پاساژ قائم تجریش

آوا سنتر

مجتمع تجاری آوا سنتر یکی از مراکز خرید خاص و لوکس پایتخت به شمار می‌آید که با بهره‌گیری از معماری مدرن و چشم‌نواز خود،‌ توجه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند و به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران،‌ مراجعان بسیاری دارد.

مشهورترین مراکز خرید شمال تهران کجاست؟

نمای این ساختمان با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شده است و معماری آن در مسابقه بین‌المللی معمار خاورمیانه در سال ۲۰۱۸ میلادی، عنوان ساختمان تجاری سال را از آن خود کرد.

آوا سنتر در واقع یک مرکز خرید ۱۶ طبقه در منطقه اقدسیه تهران است که به‌صورت تخصصی به طلا و جواهر اختصاص گرفته است؛ اما سایر اصناف نیز چون پوشاک و آرایشی و بهداشتی در آن اشتغال دارند. پرداختن به جنبه‌های فرهنگی،‌ هنری و تفریحی چون برگزاری نمایشگاه‌ها و گالری‌های هنری و وجود خدماتی چون کارواش، خشک‌شویی، خیاطی، کفاشی و آرایشگاه نیز از جمله امکانات این مجتمع تجاری محسوب می‌شود.

رستوران،‌ فودکورت و سوپر مارکت بخش‌های دیگر این مجموعه چند کاربره را تشکیل می‌دهند که همواره مورد توجه و استقبال افراد مختلف جامعه قرار می‌گیرد. آوا سنتر همچنین دارای یک پارکینگ طبقاتی بزرگ است و نیاز مراجعان را از بابت جای پارک، کاملا تامین می‌کند.

تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش، مجتمع تجاری آوا سنتر

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید