۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
کد خبر: 55419672

وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.

آمریکا روسیه را تهدید به جنگ کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر دفاع آمریکا این اظهارات را روز پنجشنبه در نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل، بلژیک، بیان کرد. این کنفرانس بر جنگ اوکراین و درگیری با روسیه که به سالگرد خود نزدیک می شود، متمرکز بود.

در حاشیه این نشست، خبرنگاری از آستین پرسید که در صورت تهاجم روسیه، چگونه استونی می تواند از حمایت نظامی آمریکا اطمینان داشته باشد؟

رئیس پنتاگون در پاسخ گفت: من بار دیگر آنچه را جو بایدن، رییس جمهور آمریکا بارها گفته است تکرار می کنم. تعهد ما به بند ۵ ناتو راسخ است و ما این تعهد را بسیار جدی می گیریم و به آن عمل خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • کرامت سلیمی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    روسیه کشور مستقلی نیست بلکه  کشوری است که هرموقع گلوبالیستها بخواهند در دنیا بحران ایجاد کنند به این کشور نقشی ظاهری می دهند. روسیه 77 سال در ظاهر نقش رقیب اتمی امریکا را بازی کرد تا امریکا بتواند ترس از سلاح هسته ای را به جهانیان القا کند و در عین حال دنیا را انطوری که خواستند مدیریت و هدایت کردند. از انجایی که ترس ملتها ریخته است و دیگر اعتبار تهدیدات نظامی امریکا از بین رفته است بحران درگیری روسیه و اوکراین را به وجود اوردند تا بتوانند در ادامه نظم نو ین جهانی مورد نظرشان عمل کنند. روسیه یک ببر کاغذیست و با گذشت یک سال از رویارویی با اوکراین هیچ دست اورد قابل ملاحظه ای نداشته است. یک حرف ترامپ قابل تامل بود که گفت رسانه ها دشمن ملتها هستند. در عمل هم می بینیم که درست گفته است . چون رسانه ها نه تنها اطلاعات درست و مفیدی به ملتها نمی دهند بلکه با القای دروغهایی مثل سلاح هسته ای ، هارپ ، سفر به ماه و ... ملتها را در جهل و ظلمت نگاه می دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید