۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 55419613

مترو با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک روزه خط ۶ در تاریخ ۲۸ بهمن سال جاری خبر داد. این اتفاق برای توسعه و بهره برداری از خطوط مترو رخ می‌دهد.

به گزارش سلام نو شرکت متروی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک روزه خط ۶ در تاریخ ۲۸ بهمن سال جاری به منظورآماده‌سازی مقدمات افتتاح بخش میانی این خط خبر داد.

شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک روزه خط ۶ در تاریخ ۲۸ بهمن سال جاری به منظورآماده‌سازی مقدمات افتتاح بخش میانی این خط (حدفاصل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه میدان امام حسین(ع)) خبر داد. 

در اطلاعیه شرکت متروی تهران آمده است:

«شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) به منظور آماده‌سازی مقدمات افتتاح بخش میانی خط ۶ مترو (حد فاصل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه میدان امام حسین(ع)) الزام به جمع‌آوری سکوهای موقت فلزی در ایستگاه میدان امام حسین (ع) و ایستگاه تربیت مدرس دارد. همچنین به منظور ارتقاء پایداری نیروی برق، می‌بایست اتصال کابل‌های پست برق در محدوده ایستگاه کیانشهر برقرار شود.

لذا ضمن هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه جهت تعطیلی یکروزه خط ۶ مترو در تاریخ ۲۸ بهمن ماه سال جاری به منظور انجام اقدامات یاد شده، شرکت مترو تهران مراتب عذرخواهی خود از کلیه شهروندان و مسافران گرامی که امکان تردد و جابجایی خود را از طریق این خط از دست می‌دهند، اعلام می‌دارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید