حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور گفت: عفوهای اخیر نشان داد که جمهوری اسلامی بنای ستیز با مخالفان خود را ندارد.

رئیس دیوان عالی کشور: جمهوری اسلامی بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس دیوان عالی کشور گفت: دشمن به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بود و عفوهای اخیر در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند.

حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور درباره عفوهای اخیر و پیام آن به مردم در این شرایط کشور اظهار داشت: این عفوها دشمن را خلع سلاح کرد.

او افزود: دشمن به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بود و این اقدام در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند.

خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت است

مرتضوی مقدم با بیان اینکه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت است، گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران جان و مال مردم است و این اقدام پدرانه‌ای بود که مقام معظم رهبری برای کسانی که فریب خورده بودند و در این موقعیت حساس متوجه نبودند انجام دادند و این عفو مشمول آن‌ها شد و مورد تذکر قرار گرفتند تا متنبه شوند و دوباره این اشتباه را تکرار نکنند.

وی درباره تدوام انقلاب اسلامی و خیال عده‌ای که جمهوری اسلامی ایران تا ٢٢ بهمن ١۴٠١ ادامه نخواهد داشت، گفت: این حرف‌ها از ابتدای انقلاب هم وجود داشت همان زمان ابتدای انقلاب می‌گفتند ۶ ماه دیگر این انقلاب از بین می‌رود. این حرف‌ها موضوع جدیدی نیست، اما حضور مردم پیام بسیار خوبی برای این خیال‌ها و حرف‌ها است و هر سال هم مردم پاسخ آن‌ها را می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید