خرید ویپ در سال های اخیر بسیار متداول شده است. از این رو آشنایی با این دستگاه های مدرن و امروزی مزایای قابل توجهی برای شما به همراه خواهد داشت. در سال های اخیر این دستگاه ها جایگزین برخی از مواد مخدر مضر شده اند و از هر یک از مدل های آن ها استقبال بالایی به عمل آمده است.

تفاوت پادسیستم و ویپ چیست؟ کدام بهتر است؟

از مهمترین مدل های این سیستم ها می توان به پادها و ویپ ها اشاره کرد که هر یک با ساختار به خصوصی در دسترس کاربران قرار می گیرند. هر یک از این محصولات با ویژگی های منحصر به فردی ارائه می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

Figure ۱تفاوت پادسیستم و ویپ چیست؟ کدام بهتر است؟

تفاوت جویس مورد استفاده در دستگاه پاد و ویپ

هر یک از این دو دستگاه از نظر ابعاد و ساختار بدنه با هم تفاوت های اساسی دارند. برای استفاده از هر یک از این دستگاه ها از مایعات به خصوصی استفاده می کنند. انواع مختلف مایع و جویس برای استفاده از آن ها در بازارهای فروش ارائه می شوند. برای استفاده از ویپ از جویس هایی با طعم میوه و تنباکو استفاده می کنند. هر یک از این جویس ها با در نظر گرفتن سلیقه شخصی افراد انتخاب و خریداری می شوند.

اما انتخاب جویس مورد استفاده در پاد کمی متفاوت است. جویس و مایع به کار رفته در این دستگاه ها از نیکوتین سالت تشکیل شده است. این مایع غلظت بالایی دارد و مقادیر به خصوصی از نیکوتین را در خود جای می دهد. نیکوتین در ساختار سیگارهای صنعتی نیز وجود دارد.

این مواد سبب بروز آسیب هایی در بدن می شوند. از این رو می توان ویپ ها را از نظر نوع استفاده سالم تر از پادها به شمار آورد. از این رو استفاده از آن ها به بدن افراد آسیب کمتری وارد می کند.

مقایسه ویپ و پاد برای جایگزین کردن سیگار

در صورتی که به سیگار اعتیاد داشته و قصد ترک کردن آن را دارید، باید حتما از دستگاه پاد استفاده کنید. این دستگاه ها جایگزین بهتری برای ترک سیگار به شمار می روند. پزشکان و افراد متخصص در عرصه ترک سیگار نیز استفاده از این دستگاه ها را به افراد توصیه می کنند.

دستگاه های پاد با استفاده از نیکوتین مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو بخشی از نیکوتین مورد نیاز بدن را که افراد سیگاری در طول روز از آن استفاده می کردند، تامین می کنند. انواع دستگاه های پاد با درصد نیکوتین به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. میزان نیکوتین به کار رفته در هر یک از آن ها متفاوت است.

شما می توانید بسته به میزان نیاز بدن خود به این مواد مخدر از پادهای مختلف و مایعات نیکوتینی به خصوصی استفاده کنید. حمل انواع دستگاه های پاد بسیار ساده است. هر یک از آن ها با وزن سبکی ساخته و تولید شده اند. از این رو استفاده از آن ها برای افراد سیگاری ساده تر خواهد بود. شما می توانید به سادگی این اقلام را در دسترس داشته و به صورات روزانه مورد استفاده قرار دهید.

قیمت پاد و ویپ

دستگاه های پاد با هزینه به صرفه تری در دسترس مشتریان قرار می گیرند. شما می توانید هر یک از آن ها را با هزینه های بهینه ای خریداری کرده و نسبت به خرید دستگاه ویپ هزینه کمتری بپردازید. سبک طراحی هر یک از این دستگاه ها به صورت کوچک تعیین شده است.

از این رو بدنه آن ها ابعاد کمتری دارد. این مسئله در قیمت و هزینه نهایی این محصولات تاثیر گذار است. قدرت پادها نیز کمتر از انواع ویپ است. به همین خاطر این دستگاه ها قابلیت های کمتری نسبت به دستگاه ویپ دارند. این مسئله هزینه خرید این محصولات را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

حجم این دستگاه ها نیز برای تعیین قیمت آن ها مورد توجه قرار می گیرد. در ساختار هر یک از این دستگاه ها از قطعات ارزان قیمت تری نسبت به ویپ استفاده شده است. خرید هر یک از این دستگاه ها بر اساس ویژگی های نام برده شده انجام می گیرد. به این ترتیب در فرایند خرید آن ها باید به همه این موارد مهم و کاربردی توجه داشته باشید.

تفاوت پادسیستم و ویپ چیست؟ کدام بهتر است؟

طراحی بدنه ویپ و پاد

پادسیستم ها طراحی بسیار شیک و ساختار باکیفیتی دارند. البته با پرداخت هزینه های بیشتر می توانید ویپ هایی با طراحی زیبا و شکیل خریداری کنید. طراحی شیک و مدرن انواع پاد سبب افزایش محبوبیت آن ها در میان کاربران شده است. از این رو این دستگاه ها با خرید بیشتری رو به رو هستند. شما می توانید به سادگی خرید آن ها را از سایت های معتبر انجام دهید.

حمل ساده انواع این دستگاه ها نیز یکی از مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود. شما می توانید ویپ ها را با ابعاد کوچکی خریداری کنید. اما کوچکترین ابعاد ویپ ها نیز از پاد سیستم ها کمی بزرگتر هستند. پاد سیستم ها اغلب طراحی ظاهری بسیار قلمی و مناسبی دارند.

به همین خاطر شما می توانید آن ها را به سادگی با خود به همه جا ببرید. جا به جایی ساده دستگاه ها مورد توجه افرادی قرار دارد که در طول روز به نیکوتین مورد استفاده در مایع پاد نیاز دارند. پادها به سادگی در جیب افراد جای می گیرند. فضای مورد نیاز برای قرارگیری آن ها ابعاد کمی دارد.

تفاوت حجم بخار و دود در ویپ ها و پادها

هر یک از این دستگاه ها از نظر میزان بخار تولیدی نیز با هم تفاوت های اساسی دارند. در این زمینه جویس مورد استفاده در هر یک از این دستگاه ها نیز تاثیر به سزایی بر جای می گذارد. دستگاه های ویپ اغلب قدرت عمل بیشتری برای تولید بخار دارند. از این رو با استفاده از آن ها میزان دود بیشتری به وجود می آید.

بخار خروجی این دستگاه از بخار مربوط به قلیان نیز بیشتر خواهد بود. برخی از افراد ترجیح می دهند میزان بخار بیشتری در حین استفاده از این دستگاه ها تولید کنند. از این رو دستگاه های ویپ برای آن ها مناسب تر خواهد بود.

Figure ۲تفاوت حجم بخار و دود در ویپ ها و پادها

قدرت عمل پادها کمتر از ویپ ها است و به همین خاطر نیز استفاده از آن ها دود کمتری تولید می کند. هر یک از تفاوت های نام برده شده به شما کمک می کنند که با این دستگاه ها بیشتر آشنا شده و به خوبی با ساختار آن ها آشنا شوید.

مصارف ویپ ها و پادها

این دستگاه ها یک وسیله بسیار مناسب برای ترک اعتیاد به شمار می روند. استفاده از آن ها در دنیای امروز بسیار بیشتر شده است. مردم از آن ها به عنوان یک هدیه مناسب برای عزیزان خود نیز استفاده می کنند. این پادها در مدل های متنوعی از نظر رنگ و طرح ارائه می شوند. هر یک از مدل های ویپ نیز از زیبایی خاص خود برخوردار هستند. شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود هر مدل از آن ها را خریداری کنید.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص انواع ویپ ها و پادها اطلاعاتی را بررسی کرده و برتری های هر یک از آن ها را در زمینه های مختلف بررسی کردیم. برای این که به بهترین انواع این محصولات دسترسی داشته باشید باید یک مرکز خرید معتبر را برای تهیه آن ها برگزینید.

در این خصوص سایت اینترنتی روکوویپ به نشانی rocovape.com یک مرجع قابل اطمینان برای تهیه این محصولات به شمار می رود. شما می توانید خریدهای خود را به سادگی در این مرکز معتبر ثبت کرده و به بهترین مدل های این ویپ ها و پادها دسترسی داشته باشید. در این مرکز هزینه های خرید شما به طرز قابل توجهی کاهش می یابد!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید