پاساژ گردی بی شک تفریحی است که دختر و پسر و جوان و پیر نمیشناسد. هرکسی دوست دارد وارد بهترین مراکز خرید تهران شود، یا کلی کالای جذاب ببیند یا هر چیزی که دوست داشت را بخرد. از طرفی، بهترین مراکز خرید تهران هم فقط به فروشگاه ها ختم نمی شود و کلی امکانات و تفریحات برای مردم در نظر گفته اند.

بهترین تفریحات تهران را نام ببرید

تهران با صدها جای دیدنی، موزه، بناهای تاریخی، خیابان های زیبا و در کنار آن ها، کلی کافه و رستوران و غیره، کلی هم تفریحات دارد البته منظور از تفریح، شهربازی ها نیستند بلکه تفریحاتی همچون گشت و گذار بین مراکز خرید تهران، رفتن به استخرها و پارک های آبی با دوستان یا حتی لذت بردن از قدم زدن در پارک یا پهن کردن بساط پیک نیک در یکی از سرسبزترین پارک های تهران.
 

پارک آب و آتش

صدها پارک در تهران هست از پارک های کوچک و محلی تا پارک های بزرگی که حتی توریست ها و گردشگران هم زمانی که به تهران سفر می کنند از آنجا بازدید می کنند. به باور خیلی ها معروف ترین پارک تهران پارک آب و آتش است که در اتوبان مدرس قرار دارد و پارکی بسیار بزرگ و دوست داشتنی محسوب می شود. پارک آب و آتش پر از تفریحات و امکانات است و پاتوق خوبی برای دورهمی، ورزش، قدم زدن و حتی عکاسی به شمار میرود. معروف ترین جای دیدنی در پارک آب و آتش پل طبیعت نام دارد که بین پارک های تهران، جاذبه ای خاص و دیدنی محسوب می شود. این پل بزرگ در بالای اتوبان مدرس قرار دارد و ویو بسیار زیبایی از شمال و جنوب تهران ارائه می دهد هرچند بخاطر مسائل امنیتی، داربست های بزرگی در کناره پل قرار داده شده و علاوه بر اینکه امنیت را بهتر می کند، کمی از ویو و منظره زیبای اطراف را هم میگیرد.

پارک آب و آتش امکانات متنوعی دارد. شما زمانی که به پل طبیعت مراجعه می کنید، در طبقه پایین پل فود کورت قرار دارد و کلی فست فود و کافه در آنجا واقع شده برای همین، یک وعده غذایی خوشمزه یا یک فنجان چای یا قهوه در بالای اتوبان مدرس به همراه ویو زیبا می تواند لذت بخش باشد. در سمت شرقی پارک، کلی آلاچیق و طبیعت سبز هست که برای پیک نیک مناسب می باشد. در آنسوی پارک هم نمایشگاه، تعدادی کافه و رستوران، پارک بازی برای کودکان، زمین های بسکتبال، اسکیت، والیبال، فوتبال و غیره از امکاناتی هستند که در پارک آب و آتش تهران تعبیه شده. در آخر هم پیشنهاد می کنیم چون پاک آب و آتش در حالت عادی شلوغ است و در روزهای آخر هفته جا برای سوزن انداختن هم ندارد، برای دسترسی می توانید از مترو حقانی که مجاور پارک قرار دارد استفاده کنید.


 

بهترین تفریحات تهران را نام ببرید


 

پاساژ گردی در ایران مال و اپال

پاساژ گردی بی شک تفریحی است که دختر و پسر و جوان و پیر نمیشناسد. هرکسی دوست دارد وارد بهترین مراکز خرید تهران شود، یا کلی کالای جذاب ببیند یا هر چیزی که دوست داشت را بخرد. از طرفی، بهترین مراکز خرید تهران هم فقط به فروشگاه ها ختم نمی شود و کلی امکانات و تفریحات برای مردم در نظر گفته اند. در شهر تهران، مرکز خرید اپال جایی خاص و دیدنی بخصوص برای جوانان است که در منطقه سعادت آباد قرار دارد. بین مراکز خرید شمال غرب تهران، اپال به عنوان مرکز خرید شناخته می شود که در سال 92 افتتاح شده. 9 طبقه دارد، پر از فروشگاه های محصولات مختلف، دارای بخش های جذابی همچون اپال مارکت، اپال مد، اپال کوئین، اپال هوم، اپال کیدز، اپال اسپرت، اپال الکترونیک و اپال آفیس که هرکدام روی یک زمینه تخصص دارند، فود کورتی بزرگ که برخی از رستوران ها و فست فود هایش در تهران نظیر ندارند و کلی تفریحات از جمله بولینگ و بیلیارد.

اگر حال و حوصله مسیر طولانی را دارید، کافیست به دهکده المپیک در غرب تهران مراجعه کنید تا به مرکز خرید ایران مال برسید. بزرگترین مرکز خرید ایران و زمانی هم بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه بود. مرکز خرید ایران مال آنقدری بزرگ است که باید کلی پیاده روی کنید از یک سو به سمت دیگر مرکز خرید برسید. اینجا فروشگاه هایی با متراژهای خیلی بزرگ دارد بطوریکه فروشگاه های لوازم کودک و سیسمونی، توانستند اتاق کودک با دکوراسیون کامل را در داخل فروشگاه بسازند آن هم چند اتاق. بیشتر مردم برای تفریح و گردش به مرکز خرید ایران مال مراجعه می کنند چون امکانات و تفریحاتش خاص هستند. مسجد جامع ایران مال که زیباترین مسجد تهران است، باغ ایرانی یا باغ ماهان، بازار سنتی، تالار آینه، شربت خانه، ایوان شرقی، کتابخانه جندی شاپور، نمایشگاه خودرو، آبنما به همراه رقص آب و کلی کافه و رستوران در همه طبقات تنها بخشی از امکانات ایران مال هستند.

ایران مال از جمله گران ترین مراکز خرید تهران به شمار میرود و این موضوع را هم زمانی که به فودکورت ایران مال مراجعه می کنید و قیمت غذاها را میبینید متوجه خواهید شد اما آنقدری تنوع در فود کورت هست که هیچوقت نمی توانید چیزی در آنجا میل نکنید. به راستی که ایران مال پارکینگ بزرگی دارد و خیالتان از بابت جای پارک راحت خواهد بود و همچنین اگر علاقمند به ورزش و دوچرخه سواری، اطراف ایران مال مسیر اختصاصی دوچرخه سواری هست. همچنین در نظر داشته باشید امکانات و جاهای دیدنی ایران مال با اینکه جذاب هستند اما برای ورود به آن ها مانند باغ کتاب باید هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کنید.


 

بهترین تفریحات تهران را نام ببرید


 

استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

در روزهای گرم تابستان، هیچ لذتی به شیرجه زدن داخل استخر آبسرد نمی رسد آن هم وقتی که به استخر روباز زیر آفتاب سوزان و با دوستان مراجعه کردید و قرار است کلی خوش گذرانی کنید. وقتی هم که هوا سرد است، استخر که مجهز به آب داغ می شود صفای دیگری دارد. در تهران استخرهای بسیاری وجود دارد شاید خیلی از آن ها را نشناسید اما استخر چهارفصل انقلاب از جمله بهترین استخرهای تهران به شمار میرود که در باشگاه انقلاب قرار دارد. بطور کلی نه تنها استخر چهارفصل، بلکه حتی ورودی باشگاه انقلاب هم هزینه زیادی دارد اما امکاناتی مانند استخر آب درمانی، حمام سنتی، حمام ترکی، سالن های بدنسازی، ایروبیک، ماساژ، تراس آفتاب و اینترنت رایگان در کنار پارکینگ اختصاصی باشگاه انقلاب ارزشش را دارد تا تجربه ای به یادماندنی را در اینجا ثبت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید