استقلال به شدت مشکلات مالی دارد و همین موضوع به دغدغه اصلی مدیران این باشگاه تبدیل شده است.

میزان بدهی های داخلی و خارجی استقلال مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، استقلال غرق در حواشی است و عملکرد این تیم در هفته های اخیر به خوبی این موضوع را نشان می دهد. بزرگترین مشکل آبی ها به مسائل مالی برمی گردد. این تیم بدهی های زیادی دارد و درصورتیکه این بدهی ها را پرداخت نکند نمی تواند وارد بازار نقل و انتقالات شود و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم همچنان بسته خواهد ماند.

استقلال باید چیزی حدود ۶۷ میلیارد به استراماچونی ، ۱۰ میلیارد به میلیچ ، ۴ میلیارد به پادوانی و ۲ میلیارد تومان به گابریل پین بپردازد و ۳۷ میلیارد هم بدهی داخلی دارد.همچنین این باشگاه علاوه بر ۱۲۰ میلیارد فوق باید ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه شباب الاهلی بابت رضایتنامه مهدی قایدی و ۹ میلیارد تومان هم به باشگاه سانتاکلارا برای رضایتنامه محبی بپردازد. به غیر از این ارقام مخارج جاری باشگاه و همچنین پول بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم هم باید پرداخت شود.

چیزی که مشخص است جور کردن این پول در شرایط فعلی کار بسیار سختی است و همین موضوع باعث شده تا فتح الله زاده به فکر گرفتن یک وام ۲۰۰ میلیاردی بیفتد تا بتواند این بدهی ها را پرداخت کند. حال باید دید سرانجام این مشکلات چه خواهد شد و مدیران استقلال چه فکری برای خروج از بحران خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید