میزبان دریاچه‌های فیروزه‌ای زیبایی است که قله‌های پوشیده از برف را به همراه یخچال‌های طبیعی و جنگل‌ها منعکس می‌کنند.

دریاچه مورین بلف

سلام نو-سرویس گردشگری: پارک ملی بنف یکی از گنجینه های بزرگ ملی کانادا است که سالانه میلیونها بازدیدکننده را به خود جذب میکند. این پارک که بخشی از کوه‌های راکی را در بر می‌گیرد، میزبان دریاچه‌های فیروزه‌ای زیبایی است که قله‌های پوشیده از برف را به همراه یخچال‌های طبیعی و جنگل‌ها منعکس می‌کنند. این پارک از سال ۱۹۸۵ در فهرست آثار طبیعی و فرهنگی حفاظت شده یونسکو قرار گرفته است.

شهر کوچک زیبای بنف تنها شهر در پارک است و مرکز اصلی فعالیت است.

نقاط برجسته اصلی این سفر چشمگیر در امتداد پارک، دریاچه لوئیز مشهور جهانی، هتل کانادایی اقیانوس آرام با ظاهر اشرافی و میدان یخی بزرگ کلمبیا است. شما همچنین شانس خوبی برای دیدن برخی از گونههای حیات وحش کانادا دارید. این پارک محل زندگی تعداد زیادی خرس سیاه، کاریبو، گرگ و خرس گریزلی است.

با مرور لیست ما از جاذبهها و کارهایی که باید در پارک ملی بنف انجام دهید، بازدید خود را از این شهر آغاز کنید.

  1. از شهر بنف دیدن کنید

۴ جاذبه برتر توریستی در پارک ملی بنف

این شهر کوچک که در انتهای جنوبی پارک ملی بنف واقع شده و توسط کوه‌ها احاطه شده است، یکی از مقاصد اصلی گردشگری در آلبرتا است. این شهر با انواع گزینه‌های اقامتی، فروشگاه‌های جالب و رستوران‌هایی که از معمولی تا سطح بالا را شامل می‌شود، به صنعت گردشگری اختصاص دارد.

در تابستان خیابان‌ها مملو از گردشگرانی از سراسر جهان است که برای دیدن رشتهکوه‌های راکی کانادا می‌آیند، و در زمستان این شهر فضای سرزنده‌اش را حفظ می‌کند، زیرا اسکی‌بازان برای لذت بردن از دامنه‌های مجاور در بنف پایین می‌آیند.

  1. بهترین مسیرها رادر پارک ملی بنف پیاده‌روی کنید

۴ جاذبه برتر توریستی در پارک ملی بنف

پیادهروی در پارک ملی بنف به شما این امکان را میدهد به برخی از دیدنیترین مکانهای پارک برسید. در مسیر پیادهروی خود از دریاچههای فیروزهای، قلههای سر به فلک کشیده کوه، یخچالهای طبیعی عظیم، حیات وحش، آبشارها و درههای عمیق با رودخانههای خروشان لذت ببرید.

برخی از محبوب‌ترین مسیرهای پیاده‌روی در پارک ملی بنف، دریاچه آگنس، مسیر بیگ هیو و دشت شش یخچال طبیعی هستند که همگی در منطقه لیک لوئیز یافت می‌شوند.

می‌توانید مسیر خود را انتخاب کنید یا در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید. یک راهنمای آگاه شما را به یکی از چهار مسیر پیاده‌روی افسانه‌ای در این منطقه می‌برد و توضیحی درباره تاریخ، گیاهان و جانوران که خواهید دید، ارائه می‌کند.

  1. در پیست اسکی دریاچه لوئیز به دامنه‌ها بروید

۴ جاذبه برتر توریستی در پارک ملی بنف

پیست اسکی دریاچه لوئیز شناختهشدهترین پیست اسکی در آلبرتا و همچنین یکی از بهترین پیستهای اسکی در کانادا است. این پیست، اسکی را برای تمام سطوح توانایی ارائه میدهد. مسیرهای روی دامنه کوه از دریاچه قابل مشاهده است.

پیست اسکی دیاچه لوئیز اخیرا یک تلهکابین جدید اضافه کرده است که دسترسی به بیش از ۴۸۰ هکتار زمین جدید را آسان میکند. اسکیبازان از تمام این زمینهای جدید که قبلا فقط از طریق آسانسور پوما قدیمی قابل دسترسی بود، بهره خواهند برد.

  1. به دریاچه مورین نگاه کنید

۴ جاذبه برتر توریستی در پارک ملی بنف

در پشت اسکناس بیست دلاری قدیمی کانادا، تصویر دریاچه مورین قرار دارد. این دریاچه در دره ده قله مسلما به اندازه دریاچه لوئیز چشمگیر است، اما بازدیدکنندگان کمتری را به خود جذب میکند. آب زیبای فیروزه‌ای با ده قله که هر یک بیش از ۳۰۰۰ متر ارتفاع دارند احاطه شده است. این دریاچه فراتر از دریاچه لوئیز واقع شده است و جاده ۱۳ کیلومتری که از دریاچه لوئیز به دریاچه مورین منتهی میشود، مناظر عالی را یکی پس از دیگری نشان میدهد.

از نزدیک محوطه پارکینگ، یک مسیر پیادهروی به طول ۵/۱ کیلومتر در امتداد ساحل شمال غربی میگذرد. این یک مسیر پیادهروی صاف و آسان است. دیدنیترین مسیر پیادهروی شامل یک صعود کوتاه از مسیر راکپایل به بهترین منظره دریاچه است و منظرهای است که اغلب در پوسترها و کارتپستالها دیده میشود. پیمودن این مسیر تنها ۲۰ دقیقه طول میکشد.

اسکان، غذاخوری و اجاره قایقرانی در دریاچه مورین در امتداد ساحل دریاچه موجود است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید