خود شهر مفرح و عجیب است و فضایی شبیه کارناوال دارد. برای خانواده‌هایی که برای لذت بردن از آبشار می‌آیند، همچنین از کارهای مختلف دیگری نیز می‌توانند لذت ببرند، از جمله سواری، تور و تفریحات پر جنب و جوش، جذابیت زیادی دارد. مجموعه‌ای از هتل‌ها و استراحتگاه‌ها به تجربه تعطیلاتی لذت­بخش می‌افزاید.

برج اسکایلون

سلام نو-سرویس گردشگری: آبشار نیاگارا، در لبه دره نیاگارا، یکی از بزرگترین جاذبههای کانادا است. موقعیت استراتژیک آن، آن را به یکی از محبوبترین مکانها برای بازدید در کانادا تبدیل کرده است.

خود شهر مفرح و عجیب است و فضایی شبیه کارناوال دارد. برای خانواده‌هایی که برای لذت بردن از آبشار می‌آیند، همچنین از کارهای مختلف دیگری نیز می‌توانند لذت ببرند، از جمله سواری، تور و تفریحات پر جنب و جوش، جذابیت زیادی دارد. مجموعه‌ای از هتل‌ها و استراحتگاه‌ها به تجربه تعطیلاتی لذتبخش می‌افزاید.

نزدیکی آبشار نیاگارا به بزرگترین شهر کانادا، دسترسی به آن را آسان میکند. این یکی از پرطرفدارترین سفرهای یکروزه از تورنتو است، اما بهتر است شب را در آنجا بمانید و آبشارها را در شب ببینید، زمانیکه آنها به رنگهای مختلف روشن میشوند. بازدیدکنندگان برای رفتن از تورنتو به آبشار نیاگارا چندین انتخاب دارند.

سه پل شهر آبشار نیاگارا را به همتای آمریکایی خود متصل میکند که همه آنها چشماندازی زیبا به درهای دارند که دو کشور را از هم جدا میکند.

در ادامه با فهرست برترین جاذبههای آبشار نیاگارا، سفر و گشت و گذار خود را به این مکان برنامهریزی کنید.

  1. آبشار نیاگارا

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیاگارا

آبشار نیاگارا یکی از بزرگترین، زیباترین و مشهورترین آبشارهای جهان است. شما میتوانید بدون پرداخت هزینه در لبه آبشار که تنها با نرده از هم جدا شده است، راه بروید و بایستید.

اگر می‌خواهید آبشارها را از منظره متفاوتی ببینید، می‌توانید با قایق به پایه آبشار سفر کنید یا به پشت آبشار بروید و آب را ببینید که از بالا می‌ریزد.

این آبشار از سه بخش تشکیل شده است: دیدنیترین بخش، آبشار نعل اسبی مقعر است که ۶۴۰ متر از ساحل کانادا تا ساحل آمریکا کشیده شده است. آبشار آمریکایی، با حدود ۳۳۰ متر عرض، در سمت نیویورک است، اما بهترین مناظر از سمت کانادا است. بخش سوم کوچکی که به نام آبشار حجاب عروس معروف است، بین این دو قرار دارد.

  1. برج اسکایلون

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیاگارا

برج اسکایلون در ارتفاع بیش از ۲۳۵ متری از آبشارها، منظره چشمنوازی از آبشار نیاگارا، اسکارپمنت نیاگارا و شهر را به نمایش میگذارد.

این برج دارای یک منطقه مشاهده سرپوشیده و دو رستوران است. این برج دارای یک رستورانگردان لوکس است، در حالیکه بوفه سوئیت سامیت یک مکان معمولی خانوادهمحور است.

اگر در برج غذا بخورید، دسترسی به عرشههای رصد رایگان است.

  1. نیروگاه نیاگارا

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیاگارا

در طول سال‌ها، مردم در امتداد پارک نیاگارا از کنار آبشارها راه می‌رفتند یا رانندگی می‌کردند و یک ساختمان قدیمی زیبا را دیده‌اند که به ظاهر متروکه است. زمان زیادی میگذرد، اما اکنون نیروگاه سابق که مربوط به سال ۱۹۰۵ است، بهطور کامل بازسازی شده و دوباره زنده شده است.

اکنون ساختمانی دیدنی، روشن و مطبوع و پر از تجهیزات عتیقه است و بهسرعت در حال تبدیل شدن به یکی از برترین جاذبههای آبشار نیاگارا است. تورهای خودراهنما در دسترس هستند و هر کسی حتی با کوچکترین علاقهای به نحوه تولید برق مطمئنا از بازدید از این مکان لذت خواهد برد.

برنامه‌هایی در نظر گرفته شده‌اند که به شما امکان می‌دهند تا به عمق زمین به تونل‌های سرریز سابق بروید و تا جاییکه به رودخانه نیاگارا تخلیه می‌شوند، برسید.

  1. باغ گیاهشناسی نیاگارا

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیاگارا

خدمات پارک آبشار نیاگارا کار باورنکردنیای را انجام میدهد تا چمنها و باغهای نزدیک آبشار را در طول بهار، تابستان و پاییز تماشایی کند. شاید تعجب کنید که این همه گیاهان دیدنی از کجا سرچشمه میگیرند و پاسخ باغ گیاهشناسی نیاگارا است.

اگر عاشق عکاسی هستید، این باغ‌های باز که در یک منطقه وسیع گسترده شده‌اند، ارزش دیدن را دارند. یکی از نقاط برجسته یک توقف، باغ رز است. گل‌دهی در ماه‌های گرم سال و مناظر ۲۴۰۰ گل رز جاذبهای است که باید تماشا کرد.

باغ‌های گیاه‌شناسی مکانی عالی برای دیدن حیاتوحش است. حیات وحش این مکان شامل آهوها، سنجابها، خرگوشها و مرغهای مگسخوار است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید