اگر بخواهید به شهر اصفهان سفر کنید، باید از لیست جامع جاهای دیدنی خاص اصفهان، مطلع گردید. در این شهر می‌توان شاهد بسیاری از مکان‌های گردشگری بود.

جاهای دیدنی خاص اصفهان

سلام نو-سرویس گردشگری: آیا جاهای دیدنی خاص اصفهان را می‌شناسید؟!؟ همانطور که می‌دانید اصفهان از جاذبه‌های گردشگری معروف و محبوب زیادی برخوردار است. جاهایی که حتی بارها و بارها هم به آنها مراجعه نمایید، باز هم از دیدن دوباره‌ی آنها شگفت زده خواهید شد. اما لازم است بدانید که در این شهر، علاوه بر جاذبه‌های محبوب و معروف، می‌توان شاهد بسیاری از مکان‌های گردشگری خارق العاده و باورنکردنی نیز باشید. در این شهر می‌توانید شاهد بسیاری از بناهای خارق العاده باشید که هر کدام، دنیایی از جذابیت و زیبایی را به ارمغان می‌آورند.

برای شناخت این مکان‌های گردشگری در اصفهان، فقط کافیست که به راهنمای این شهر مراجعه کنید. همچنین با دریافت اطلاعات کامل از افراد با تجربه در زمینه‌ی گردشگری در این شهر، می‌توانید خاص‌ترین مکان‌ها را بشناسید. در ادامه به برخی از مکان‌ها اشاره کرده‌ایم که به عنوان خاص‌ترین مکان‌ها شناخته شده‌اند. از جمله این مکان‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

شناخت جاهای دیدنی خاص اصفهان:

برای شناخت جاهای دیدنی خاص اصفهان، باید اطلاعات کاملی در مورد این شهر و مکان‌های گردشگری آن، کسب نمایید. بسیاری از افراد طرفدار بازدید از مکان‌های تاریخی هستند. اما گروهی از گردشگران نیز دوستدار بازدید از مکان‌های مذهبی و آرامگاه‌ها، خواهند بود. اما برخی دیگر به دنبال بازدید از معماری‌های حیرت انگیز و باورنکردنی از دوران صفوی خواهند بود.

با وجود انواع گسترده‌ی مکان‌های گردشگری در اصفهان، توجه به سلیقه گردشگران و تمایل آنها برای گردشگری، بسیار ضروری است. اما برخی از مکان‌های گردشگری خاص نیز وجود دارند که توجه بسیاری از مخاطبین را به سمت خود جلب می‌کنند. از این مکان‌های خاص گردشگری، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بازار قیصریه و جذابیت تکرار نشدنی آن:

اگر بخواهیم به یکی از جاهای دیدنی خاص اصفهان اشاره کنیم، حتما می‌توان از بازار قیصریه یاد کرد. در این بازار می‌توان شاهد یک معماری بی‌نظیر و خارق العاده بود که نظر گردشگران را به سمت خود جلب می‌نماید. از این بازار با عنوان بازار شاهی نیز یاد می‌کنند. این بازار یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید انواع صنایع دستی جذاب، به شمار می‌رود.

در این بازار می‌توان شاهد برخی از غرفه‌ها بود که قدمت آنها به 400 سال پیش باز می‌گردد. در جریان بودن زندگی در این بنا، حیاتی دوباره به آن بخشیده است. این بازار سالانه با خیل عظیمی از گردشگران خارجی و داخلی، مواجه است.

جاهای دیدنی خاص اصفهان

بازار قیصریه از جاهای دیدنی اصفهان

محله جلفا از جاهای دیدنی خاص اصفهان:

اگر تاکنون به محله جلفا مراجعه نکرده‌اید، مطلع باشید که یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی خاص اصفهان را از دست داده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم که در سفر خود به اصفهان، حتما از این محله‌ی بی‌نظیر و چشم نواز دیدن کنید. از این محله می‌توانید شاهد:

  • بافت قدیمی محله
  • خیابان‌های سنگ فرش شده
  • انواع کلیساها
  • مجسمه‌ها و ساعت‌های بلند و ایستاده
  • کافه‌های دنج و آرام

و ... باشید. اگر از دیدن سبک معماری غربی لذت می‌برید، حتما به این محله رجوع کنید. این مکان از مکان‌های گردشگری در اصفهان، به عنوان خاص‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌ها، شناخته شده است. می‌توانید ساعت‌ها در این محله قدم بزنید و گذر زمان را حس نکنید. این محله آرامش تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید از یک لوکیشن عکاسی خاص نیز برخوردار گردید.

خیابان چهار باغ و نمای باورنکردنی آن:

در لیست جاهای دیدنی خاص اصفهان می‌توان به خیابان چهار باغ اشاره کرد. در بین جاهای دیدنی مختلف در اصفهان، این مکان یک انتخاب هوشمندانه برای عشاق به شمار می‌رود. در این خیابان می‌توان شاهد خودنمایی درختان سر به فلک کشیده‌ای بود که هر کدام خاطرات فراموش نشدنی و تکرار نشدنی را در بر دارند. این خیابان در تمامی فصول سال، جذاب و چشم نواز بوده است.

در اطراف این خیابان محبوب و پرطرفدار، می‌توان شاهد: کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و ... بود. این خیابان نیز مانند بسیاری از مکان‌هی گردشگری دیگر در این شهر، ب عنوان آثار ملی به ثبت رسیده است. در این خیابان می‌توان شاهد مناظر حیرت انگیز برای عکاسی بود.

جاهای دیدنی خاص اصفهان

منظره‌ی شگفت انگیز چهار باغ اصفهان

لیست جامعی از جاهای دیدنی خاص اصفهان:

اگر بخواهیم به یک لیست جامع از جاهای دیدنی خاص اصفهان اشاره کنیم، ساعت‌ها می‌توان نام مکان‌های مختلف را به زبان آورد. این شهر با توجه به برخورداری از سطح بالای گردشگری، از مکان‌های تفریحی، تاریخی، گردشگری و ... برخوردار است. البته برای گردشگری در این شهر، می‌توانید از جاهای دیدنی اطراف آن نیز استفاده کنید. در اطراف این شهر می‌توانید شاهد بسیاری از:

  • فضاهای سرسبز و خیره کننده
  • کویرهای دنج و آرام
  • آبشارها
  • دشت‌های پهناور و چشم نواز

و ... بود. در داخل شهر نیز می‌توان شاهد بسیاری از پارک‌های گردشگری مانند: پارک ناژوان، آکواریوم، باغ پرندگان، باغ گلها و ... بود. بنابراین با مراجعه به این شهر، نه تنها از مکان‌های تاریخی، بلکه از مکان‌های مختلف دیگر نیز بازدید خواهید کرد. در این شهر می‌توان شاهد:

  • موزه‌ها
  • کلیساها
  • مساجد
  • آرامگاه‌ها

و غیره بود که هر کدام بیانگر تاریخی درخشان در کشور، هستند. سالانه بسیاری از گردشگران خارجی برای بازدید از این مکان‌ها، به شهر اصفهان مراجعه می‌کنند.

  • آیا تاکنون چیزی در مورد تار موی نوشته شده در کلیسای وانک شنیده‌اید؟!؟
  • در بین جاهای دیدنی خاص اصفهان، از کاخ چهل ستون و ستون‌های بنا شده در آن، بازدید کرده‌اید؟!؟
  • از معماری خارق العاده و بی‌نظیر عالی قاپو چه می‌دانید؟!
  • در بین مکان‌های گردشگری در اصفهان، کدام نقاشی‌های جذاب نظر شما را به سمت خود جلب نموده‌اند؟!
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید