وزیر ورزش که برای پاسخ به سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز به مجلس رفته بود، نتوانست این نماینده را قانع کند و با به رای گذاشتن این سوال وزیر ورزش دوباره از مجلس کارت زرد گرفت.

نمایندگان مجلس قانع نشدند /  وزیر ورزش دوباره کارت زرد گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش قانع نشده و بنابراین وزیر ورزش دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز از وزیر ورزش و جوانان در خصوص سوء مدیریت دربرنامه‌های ورزش حرفه‌ای و به طور خاص فوتبال و هزینه‌های نامتعارف و عدم برخورد با سوء استفاده کنندگان از بیت المال در قراردادهای مربیان خارجی تیم فوتبال و باشگاه‌های پر طرفدار استقلال و پرسپولیس و بستن قرارداد نجومی با برخی بازیکنان و مربی‌های خارجی و عدم پیگیری به موقع حقوقی و محکومیت‌های مکرر و پرداخت جریمه‌ها از بیت المال و دیپلماسی ضعیف ورزشی را بررسی کردند.

پس از استماع توضیحات وزیر ورزش مجتبی یوسفی از توضیحات وی قانع نشد و بیان کرد: در عین احترام به چهره ارزشی وزیر ورزش برای حفظ شعار و آرمان‌های کشور سوال را به رای می‌گذارم.

در ادامه نمایندگان از توضیحات وزیر ورزش و جوانان قانع نشده و بدین ترتیب وزیر ورزش دومین کارت زرد خود را از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید