به گفته مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، آموزش و پرورش با مدیریت فعلی به سرمنزل مقصود نمی رسد.

وزیر آموزش و پرورش استیضاح می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از شهرآرانیوز، نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از عملکرد مدیران وزارتخانه آموزش و پرورش گفت: مجلس براساس وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور گفت: بر همگان واضح و مبرهن است که آموزش و پرورش در توسعه کشور نقش مهم و اساسی دارد و اینجانب با سال‌ها سابقه خدمت در آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی باید بگویم که آموزش و پرورش ما حال خوشی ندارد.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: بدنه مدیریتی این وزارتخانه ضعیف و ناتوان و دچار روزمرگی است و توان لازم را ندارد و نصایح گرم و مشوقانه کارشناسان در آهن سرد مدیران این وزارتخانه بی‌تاثیر شده و عدم به‌روز رسانی محتواهای آموزشی و عدم توجه به سند توسعه‌ای و تحول آموزش و پروش و تحقیر معلمان و کادر آموزش و پرورش در پرداخت مطالبات قانونی از جمله مشکلات این وزارتخانه مهم و حساس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی، بدانید از عملکرد این وزارتخانه نه پیشکسوتان و نه معلمان و نه اولیا راضی نیستند و بدانید مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است و این بخش مهم با این مدیریت فعلی به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ط IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    وزیر محترم اموزش وپرورش لطفا رتبه نهایی معلمان را هرچه زودتر دستور صدورش را بفرمایید.معلمان حدود ۱۱سال است چشم انتظار هستند.خواهشا به این انتظار پایان دهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید