در این مقاله سعی کردیم از ویژگی های مهم سفر در کریسمس به دبی اشاره کنیم. شما می توانید به راحتی از طریق پکیج های تور دبی اقدام به سفر کنید و از جشنواره های خاص دبی استفاده کنید.

چرا در سال ۲۰۲۳ در دبی باید خودرو اجاره کنیم؟

دبی در کریسمس۲۰۲۳

سفر به دبی در زمان کریسمس بسیار برای شما هیجان انگیز و خاطره انگیز خواهد بود، زیرا شما می توانید از جشن و پایکوبی‌های خاص که در این شهر برپا می شود نهایت لذت را ببرید.

اکثر ساکنین شهر دبی مسلمان هستند ولی برای احترام به پیروان ادیان دیگر، روز ۲۵ دسامبر تعطیل بوده و در ژانویه نیز تعطیل رسمی می باشند.

جالب است بدانید که در این زمان بیشتر مسافران اروپایی هستند که به شهر دبی سفر می کنند تا کریسمس را در آب و هوای مطبوعی سپری کنند.

شهر دبی با درخت‌های کاج برای سال نو میلادی تزیین شده اند، همچنین در اکثر مراکز خرید بزرگ دبی شما این تزئینات را می بینید. خیابان‌های شیخ زاید، خیابان جمیرا و خیابان جی بی آر همگی حال و هوای سال نو را دارند.

در ایام کریسمس باز بودن کافه ها و مراکز خرید در شب کریسمس یک مزیت مهم به حساب می‌آید که پویایی و سرزندگی در شهر موج می‌زند. به خصوص کافه و رستوران‌های پارک ساحلی که لذت تفریح را برای گردشگرها دو چندان می‌کند.

چرا در سال 2023 در دبی باید خودرو اجاره کنیم؟

تفریحات دبی در کریسمس

آب و هوای دبی در کریسمس بسیار دلچسب می‌باشد میانگین دما بین ۱۶ تا ۲۴ درجه سانتی گراد است.

با توجه به آب و هوای دبی بهترین موقعیت برای کویر گردی، استفاده از سافاری در کویر، شنا و تفریحات ورزشی در دبی است.

سفر به دبی در کریسمس این امکان را فراهم می کند که از فستیوال ها و برنامه های مختلف کریسمس در دبی به صورت رایگان بهره مند شوید.

  1. منطقه الجمیرا که برج عرب نماد آن است یکی از لوکس‌ترین مناطق دبی می‌باشد که در شب کریسمس زیباترین حالت ممکن نور پردازی می‌شود و می‌توانید لذت بسیاری ببرید.
  2. دهکده معروف ایرلندی‌ها یکی از معروف‌ترین مکان‌هایی است که حتما باید در کریسمس به آن سر بزنید. در آنجا درخت بزرگ کریسمس را می بینید و فضای بازی بزرگی برای کودکان وجود دارد.
  3. در پارک آبی آکوا ونچر نیز کریسمس بسیار مفصل برگزار می شود که توصیه می شود حتما حضور داشته باشید.
  4. خیابان های دبی در روزهای آغازین سال نو میلادی نمایشگاه بین المللی مد و فستیوال تئاترهای خیابانی مخصوص کودکان و نوجوان برگزار می شود.
  5. جشنواره اجاره ماشین های لوکس در دبی نیز برگزار می شود که می توانید قبل از حضور در دبی از طریق این جشنواره به اجاره خودرو در دبی مورد نظر با قیمت استثنایی اقدام کنید. شما با داشتن خودرو به راحتی می توانید در شهر بگردید و نیاز به پرداخت هزینه بالاتر نخواهید بود.

چرا در سال 2023 در دبی باید خودرو اجاره کنیم؟

جشنواره خرید  در جشن سال نو میلادی دبی

در زمان کریسمس بسیاری از مراکز خرید در دبی اجناس خود را در روزهای آخر سال تخفیف‌های قابل توجهی می‌دهند.

همچنین برای مشتریان جوایز ارزنده‌ای معادل پانصد هزار درهم از طریق قرعه کشی ارائه می‌شود. شما می‌توانید شانس خود را در جشنواره خرید دبی محک بزنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم از ویژگی های مهم سفر در کریسمس به دبی اشاره کنیم. شما می توانید به راحتی از طریق پکیج های تور دبی اقدام به سفر کنید و از جشنواره های خاص دبی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از خدمات شرکت رنت کنیم  برای اجاره خودرو لوکس در دبی با قیمت بسیار مناسب استفاده کنید. برای مشاهده جشنواره اجاره خودروی در دبی وارد سایت شوید و اطلاعات کامل را مشاهده کنید.

شما می‌توانید ماشین مورد نظر را به دو روش اجاره ماشین با راننده و اجاره خودرو بدون راننده رزرو کنید.

شرایط کرایه اتومبیل در رنت کنیم بسیار ساده است، شما نیاز به ارائه کارت اعتباری ندارید و با مشخص کردن مدت زمان، مدل ماشین به آسانی خودرو را می توانید تحویل بگیرید.

توجه نمایید در اجاره ماشین با راننده شما نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیستید و تمامی خسارات احتمالی در زمان تصادف و سرقت برعهده شرکت و راننده می‌باشد.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید