۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 55408252

برای طی کردن فاصله اسالم تا لاهیجان بهتر است که به خوبی جزئیات و ویژگی های مسیر را در نظر بگیرید تا سفرتان آسوده شود.

فاصله اسالم تا لاهیجان

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله اسالم تا لاهیجان باید به خوبی جزئیات و ویژگی های مسیر را بررسی کنید. در این صورت می توانید رانندگی امن و آسوده ای داشته باشید. هر یک از شهرهای شمالی فاصله مشخص شده ای با یکدیگر دارند. برخی از آنها به یکدیگر نزدیک هستند و برخی از شهرها هم فاصله زیادی با یکدیگر دارند. با اینکه فاصله برخی از شهرها با یکدیگر زیاد است، رانندگی در مسیر این شهرها دشوار نمی باشد. چرا که افراد از طی کردن مسیر شهرهای شمالی لذت می برند و می توانند جاذبه های طبیعی مسیر را به خوبی مشاهده کنند. در ادامه هر نکته ای که در مورد جاده اسالم تا لاهیجان اهمیت دارد را معرفی می کنیم.

بررسی فاصله اسالم تا شهر لاهیجان

مسافت اسالم تا لاهیجان ۱۳۳ کیلومتر می باشد. شما در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از ۱ ساعت و سی دقیقه به مقصد برسید. ولی اگر با این مسیر آشنا هستید و می توانید با سرعت بیشتری رانندگی کنید در عرض ۱ ساعت ۱۵ دقیقه یا بیست دقیقه به مقصد می رسید. یکی از مهمترین ویژگی های مسیر این است که پیچ و خم زیادی ندارد. به همین دلیل شما می توانید به آسانی رانندگی کنید و از امکانات جاده استفاده نمایید. نیمی از جاده به خط ساحلی نزدیک است و این مسئله موجب می شود تا شما از مشاهده زیبایی های جاده لذت ببرید. تابلوهایی که در مسیر قرار می گیرند را به خوبی بررسی کنید تا با امکانات و قوانین رانندگی مسیر آشنایی بیشتری کسب نمایید.

شهرها و روستاهای فاصله اسالم تا لاهیجان

در فاصله اسالم تا لاهیجان، شهرها و روستاهای زیادی را مشاهده می کنید که هر یک از آنها جاذبه های گردشگری متنوعی دارند. بنابراین می توانید در مسیر توقف نمایید و از شهرها و روستاهای میانی بازدید کنید. دقت داشته باشید که برای بازدید از شهرها و روستاها باید فاصله زمانی که جهت بازدید آنها طی می شود را تخمین بزنید تا بدانید دقیقا در چه بازه زمانی به مقصد می رسید. زمانی که از لاهیجان خارج می شوید روستاهای زیادی را مشاهده می کنید. روستای حاجی آباد، بازکیاگوراب، سیاه کوچه، نیاکو و ... را در اتوبان لاهیجان، آستانه مشاهده می کنید. بعد از رد کردن این روستاها به آستانه اشرفیه می رسید.

فاصله اسالم تا لاهیجان

لاهیجان تا اسالم با ماشین

شما در مسیر اسالم تا لاهیجان می توانید از شهر آستانه اشرفیه و جاذبه های گردشگری که در این شهر وجود دارد بازدید کنید. بعد از رد کردن آستانه اشرفیه پل سفید رود را مشاهده می کنید. روستای عبدل آباد ، تازه آباد، ابراهیم سرا، رشت آباد، لولمان، گرباشده، جانکبر و ... را بعد از آستانه اشرفیه مشاهده می کنید تا به کوچصفهان می رسید. کوچصفهان یکی دیگر از شهرهای بین مسیر می باشد که جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی دارد. پس از رد کردن کوچصفهان روستای بلسبنه، حسن آباد و ... را مشاهده می کنید تا به رشت می رسید. رشت یکی دیگر از شهرهای بین مسیر است که بسیاری از افراد در این شهر توقف می نمایند و از جاذبه های طبیعی این شهر بازدید می کنند.

در مسیر اسالم تا لاهیجان بعد از شهر رشت روستاهای زیادی مانند ملاسرا، کلاشم بالا، مرجغل و ... را مشاهده می کنید تا به شهر صومعه سرا می رسید. صومعه سرا را هم از جمله شهرهایی می شناسند که زیبایی های بی نظیری دارد و شما می توانید در این شهر برای بازدید از مکان های گردشگری توقف نمایید. پس از رد کردن صومعه سرا روستاهای بیشماری قرار گرفته تا شما به پره سر می رسید. تا زمانی که به پره سر برسید فضای سرسبز و بی نظیری را در جاده مشاهده می کنید. بعد از رد کردن پره سر به جنگل گیسوم می رسید و در نهایت پس از رد کردن چند روستای دیگر وارد اسالم می شوید.

امکانات فاصله اسالم تا شهر لاهیجان

در فاصله اسالم تا لاهیجان امکانات زیادی وجود دارد. به همین دلیل شما نیازی نیست که نگران امنیت تان در جاده باشید. شما می توانید در جاده پمپ بنزین های زیادی را مشاهده کنید تا باک بنزین را پر نمایید. همچنین باید بدانید که رستوران ها و فضای گردشگری زیادی را در مسیر مشاهده می کنید. می توانید برای سرو غذا و استراحت در این رستوران ها توقف نمایید. دکه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت ها، فروشگاه ها و ... را در مسیر مشاهده می کنید. در واقع باید بدانید از آنجایی که شهرهای زیادی در مسیر قرار گرفته اند، امکانات مسیر برای سفر شما کافی است.

فاصله اسالم تا لاهیجان

لاهیجان تا اسالم

فاصله اسالم تا لاهیجان با ماشین و اتوبوس

برای طی کردن مسیر اسالم تا لاهیجان باید نوع ماشینی که می خواهید با آن رانندگی کنید را بشناسید. اگر ماشین شخصی برای طی کردن مسیر انتخاب کرده اید باید بدانید که در زمان کوتاه تری می توانید مسیر را طی نمایید. در صورتی که مایل هستید با اتوبوس سفر کنید باید بدانید که مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. اتوبوس سرعت کمتری دارد و بدون شک در مسیر توقف دارد. ولی شما با خودروی شخصی خود می توانید بدون توقف و به صورت یکسره رانندگی کنید. لذت سفر با هر یک از ماشین ها برای افراد متفاوت است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید