صابری رئیس اورژانس کرمان از برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور کرمان به سیرچ خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

تصادف هولناک ۳ خودرو سواری در تونل "سیرچ"
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، صابری رئیس اورژانس کرمان از برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور کرمان به سیرچ خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد صابری از برخورد ۳ دستگاه خودرو پژو پارس، پژو ۴۰۵ و ال۹۰ در محور کرمان به سیرچ خبر داد و اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۱۸:۵۰ روز پنجشنبه اول دی‌ماه به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه، گفت: ساعت ۱۸:۵۰ روز پنجشنبه به دنبال دریافت گزارش برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور کرمان به سیرچ بلافاصله ۳ تیم فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه این حادثه داخل تونل سیرچ اتفاق افتاده بود، افزود: متاسفانه در پی این حادثه یک مرد با حدود سن ۳۰ ساله که راننده پژو ۴۰۵ بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.

وی با اشاره به اینکه ۴ مصدوم این حادثه همگی مرد و با رده سنی ۲۰ تا ۳۹ سال هستند، بیان کرد: مصدومان بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند که حال عمومی مصدومان این حادثه پایدار گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید