در خرید هود لامینار خیلی دقت کنید اگر سال ساخت از سه سال گذشته باشد، دستگاه تقریبا هم قیمت هود شیمی معامله می شود. و نباید هزینه بالایی بابت آن بپردازید.

هود لامینار دست دوم بخریم یا نخریم؟

راهنمای کامل خرید هود لامینار دست دوم باید ها و نباید ها

هود لامینار دستگاهی با حساسیت بالا و فیلتر های حساس و مهم برای جذب میکروارگانسیم های مخرب از جمله باکتری و ویروس و قارچ به همراه لامپ یووی تایپ سی برای ضد عفونی محیط کار قبل از فعالیت در آن می باشد. کیفیت هود لامینار تاثیر به سزایی در کیفیت کار شما دارد.

همانطور که در مقدمه مشخص شد دستگاه هودلامینار دو جز اصلی دارند یکی فیلتر و یکی هم لامپ یووی که عملکرد اصلی را دارند. برای خرید هود لامینار دست دوم این موارد بسیار مهم هستند که اگر نادیده گرفته شود دچار درد سر می شوید.

نکته مهم در خرید هود لامینار دست دوم

فیلتر هپا به مدت ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ ساعت و یا ۳ سال تاریخ انقضا، عملکرد اصلی خود را از دست می دهد. لامپ یووی نیز بسته به برند و کیفیت بعد از مدت میانگین ۱۰۰۰ ساعت کاری دیگر توان کار در طول موج اصلی را ندارد.

شاید شما لامپ را روشن کنید و نور بنفش آن را به عنوان یووی تلقی کنید. اما نور بنفش آن تنها یک اتلاف در بازه مرئی هست که ما میبینیم.

نتیجه مهم در هود لامینار دست دوم:

دو عدد فیلتر هپا و لامپ یووی دستگاه مصرفی هست و باید هر سه سال یا ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ ساعت تعویض شود.

هود لامینار دست دوم بخریم یا نخریم؟

فرمول محاسبه دقیق قیمت هودلامینار دست دوم

در خرید هود لامینار خیلی دقت کنید اگر سال ساخت از سه سال گذشته باشد، دستگاه تقریبا هم قیمت هود شیمی معامله می شود. و نباید هزینه بالایی بابت آن بپردازید. برای مثال در آذر ماه ۱۴۰۱ که این مقاله تهیه و تنظیم شده قیمت هود لامینار از ۲۱ میلیون شروع می شود و قیمت هود شیمی همان سایز با فن سانتریفیوژ ۷.۵ میلیون تومان می باشد.

در همین تاریخ هزینه تعویض فیلتر هپا دستگاه با اجرت و حمل حدود ۸ میلیون تومان می باشد. البته فیلتری که گواهی تست پارتیکل داشته باشد.

هود لامینار دست دوم را به چه قیمتی بخریم؟

قیمت هود لامینار دست دوم با بیش از سه سال تولید تقریبا برابر با قیمت هود شیمی در همان ابعاد هست.

البیته در نظر بگیرید فروشندگان قیمت هود شیمی را بالاتر از واقعیت به شما ارجاع ندهند. برای رفع این مشکلات شرکت تجهیزات آزمایشگاهی رویان ایران قیمت هود لامینار و هود شیمی را به صورت آنلاین در سایت قرار داده است.

مشاهده قیمت هود لامینار با یک کلیک

هود لامینار دست دوم بخریم یا نخریم؟


گارانتی هود لامینار دست دوم!

هود لامینار دستگاهی با قطعات و سیستم های الکترونیکی متعدد که پس از هر دوره زمانی نیاز به سرویس و تعمیر دارد، هود لامینار دست دوم که احتمال دارد مستهلک هم شده باشد بدون گارانتی می تواند هزینه بالایی برای شما داشته باشد.

هود لامینار کلاس ۲ دست دوم و یا هود شیمی دست دوم بخریم یا نخریم؟

ما به شما یک پیشنهاد ویژه داریم، رویان ایران با حذف واسطه های متعدد برای خرید هودلامینار، عرصه را برای صنعتگران و پزشکان کشور تسهیل کرده و دستگاه را با قیمت ویژه پخش به مشتریان عرضه می کند. این قیمت به صورت میانگین ۳ میلیون تومان از شرکت های مشابه پایین تر به دلیل تیراژ بالای کار می باشد.

در نظر بگیرید شرکتی که هود لامینار را در تیراژ کار می کند تمام هزینه ها سرشکن می شود و دیگر مشتریان محترم نیازی نیست تا هزینه های سنگین انبارداری و سود فروش تک دستگاه را به شرکت های واسطه بدهند.

برای اطلاع از شرایط و قیمت های به روز با رویان ایران در تماس باشید. حتی اگر پیشنهادی برای خرید هود لامینار دست دوم دارید، شرایط را به کارشناسان رویان ایران ارائه کنید و قیمت درست آن را مطلع شوید.

هود لامینار دست دوم بخریم یا نخریم؟

خرید یک هود لامینار با قیمت ویژه در رویان ایران

پیشنهاد ما فقط برای یک تصمیم درست و منطقی و به نفع مشتری می باشد. هود های لامینار به دلیل وزن و حجم زیاد آنها معمولا تولید داخل هستند و ۹۰ درصد آنها از فولاد با رنگ الکترواستاتیک ساخته شده اند.

دستگاه دست دوم در کشور های حاشیه خلیج همیشه فارس با وجود اینکه در اروپا و آمریکا ساخته شده اند، به صورت ضایعات به فروش می رسند. با این شرایط چه انتظاری از دستگاه دست دوم ایرانی می شود داشت؟

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هود لامینار دست دوم، گارانتی ندارد. معمولا هود لامینار به دلیل داشتن قطعات الکترونیک مثل برد کنترل و فن سانتریفیوژ و لامپ و ترانس و سنسور های آن ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشد.

هود لامینار دست دوم بخریم یا نخریم؟

اگر دستگاه نو با قیمت خوب در رویان ایران خرید کنید، گارانتی آن هم به شما بدون هزینه داده می شود. حق انتخاب همیشه با مشتری است اما وظیفه تولید کننده و فروشنده، ارائه اطلاعات درست و دقیق به مشتری برای تصمیمی درست می باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید