همراه ما با لیستی از جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین آشنا شوید.

جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین

سلام نو-سرویس گردشگری: استان گوانگ‌دونگ با حدود ۱۰۸ میلیون نفر پرجمعیت‌ترین شهر کشور چین است. گوانگ‌دونگ زیبایی‌های بسیاری را در دل خود جای داده است که سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. اگر قصد سفر به یکی از شهرها و کشورهای خارجی را دارید، سفر به استان گوانگ‌دونگ چین را در نظر بگیرید. جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین آنقدر جذاب و زیباست که سالانه گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا به آنجا می‌کشاند. همراه ما با لیستی از جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین آشنا شوید.

پارک دره شادی شنزن

آشنایی با جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین

یکی از جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین، پارک دره شادی شنزن است. پارک دره شادی شنزن با نام پارک هپی ولی شنزن نیز شناخته می‌شود و اولین شعبه از پارک‌های موضوعی دره شادی در کل کشور چین به‌ شمار می‌رود. پارک شنزن با مساحتی بالغ بر ۳۵۰ هزار متر مربع شامل ۹ منطقه موضوعی است که میدان اسپانیایی، شهر کارتون، کوه ماجراجویی، شهر معدن طلا، جنگل‌های شانگری لا، ساحل سانشاین، خلیج توفان، پارک آبی پلایا ملایا و منطقه زمان خوش نام دارند. علاوه بر این، حدود ۱۰۰ بازی مهیج برای کودکان و بزرگسالان در این پارک در نظر گرفته‌اند که روز تفریحی جذابی را برایتان ایجاد می‌کند. همچنین نمایش‌های مختلفی از جمله آکروبات‌بازی، جادوگری و... هر روزه در این پارک اجرا می‌شود.

باغ حیات وحش شنزن

آشنایی با جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین

باغ حیات وحش شنزن از جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین است که محبوبیت خاصی در بین نوجوانان و کودکان دارد. باغ‌ حیات وحش شنزن با ۱.۲ میلیون متر مربع مساحت با نام پارک سافاری شنزن نیز شناخته می‌شود. این پارک حیات وحش در نزدیکی دریاچه شیلی قرار دارد و تنها باغ وحش با حیوانات آزاد (بدون قفس) در چین به ‌شمار می‌رود. این باغ وحش محل زندگی بیش از ده هزار حیوان از سراسر جهان با ۳۰۰ گونه مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به پانداهای غول‌پیکر و ببرهای جنوب چین اشاره کرد. مجموعه این پارک به سه بخش با نام‌های منطقه حیوانات وحشی، منطقه حیوانات علفخوار و منطقه اجرای جانوران تقسیم می‌شود. نکته جالب این باغ حیوانات آزاد آن است که زندگی کاملا طبیعی دارند.

فرودگاه بین‌المللی بایون گوانگجو

آشنایی با جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین

از دیگر جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین، فرودگاه بین‌المللی گوانگجو است. این فرودگاه بین‌المللی، فرودگاه اصلی شهر گوانگجو در استان گوانگ‌دونگ چین است و در سال ۲۰۱۷، به‌ عنوان سومین فرودگاه پر رفت‌وآمد کشور چین بر اساس جابجایی مسافر و سیزدهمین آن‌ها در سطح جهان معرفی شد. فرودگاه گوانگجو قطب برخی از خطوط هوایی چین مانند شنزن ایرلاین، هواپیمایی جنوبی چین و فدکس اکسپرس است. برخی از مقاصد پروازهای فرودگاه بایون گوآنگجو شامل تهران، پاریس، وین، ملبورن، توکیو، مسقط، سنگاپور و استانبول می‌شود که می‌توانید سفر هوایی راحتی را تجربه کنید.

باغ گیاه شناسی شیانهو

آشنایی با جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین

باغ گیاه شناسی شیانهو یکی از جاذبه‌های دیدنی گوانگ‌دونگ چین است که زیبایی چشم نواز آن زبان‌زد گردشگران داخلی و خارجی است. باغ گیاه‌شناسی شیانهو با نام باغ گیاه‌شناسی دریاچه پری نیز در بین گردشگران و اهالی شناخته می‌شود. این باغ زیبا با تقریبا ۵۴۶ هکتار مساحت در پایین کوه وتونگ، در شنزن قرار دارد و بیش از هشت هزار گونه از گیاهان جذاب و مختلف را در خود جای داده است. پارک شیانهو شامل بیش از ۱۲ قسمت موضوعی است که می‌توان به باغ مگنولیا، باغ بامبو، باغ گیاهان دریایی، باغ بونسای و باغ هلو اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید