۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 55407451

همراه ما با انواع جاذبه‌های دیدنی فوجیان آشنا شوید.

جاذبه‌های دیدنی فوجیان

سلام نو-سرویس گردشگری: استان فوجیان یکی از استان‌های گردشگری کشور پهناور و کهن چین است که سالانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است. اگر روزی قصد سفر به این مکان تاریخی را در سر پروراندید، بهتر است اطلاعات کاربردی راجع به جاذبه‌های دیدنی فوجیان، اماکن گردشگری و تفریحی به دست آورید. در این صورت می‌توانید سفری منظم را تجربه کرده و از تمام وقت و هزینه خود به بهترین نحو استفاده کنید. همراه ما با انواع جاذبه‌های دیدنی فوجیان آشنا شوید.

باغ گیاه‌شناسی شیامن

جاذبه‌های دیدنی فوجیان

باغ گیاه‌شناسی شیامن یکی از زیباترین جاذبه‌های دیدنی فوجیان است که محبوبیت و شهرت فراوانی را بین علاقه‌مندان گل و گیاه داراست. این باغ با نام باغ گیاه‌شناسی ونشی نیز شناخته شده و در کوه ونشی، در بخش جنوب شرقی جزیره شیامن استان فوجیان واقع شده است. باغ گیاه‌شناسی شیامن با مساحت ۴.۹۳ کیلومتر مربع، شامل ۱۰ بخش می‌شود که گونه‌های متعددی از گیاهان در آن کاشته و به نمایش درآمده‌اند. شما می‌توانید از کاج سیاه چینی و کاکتوس‌هایی با اشکال عجیب و غریب در این باغ دیدن کنید. علاوه بر گیاهان با گونه‌های مختلف، شگفتی‌های طبیعی و سازه‌های انسانی مانند حوضچه‌های آب، حکاکی‌های سنگی، معابد و... نیز در این پارک جای گرفته‌اند. بازدید از مجموعه باغ برای گردشگران داخلی و خارجی کاملا رایگان است.

قلعه کوه هولی

جاذبه‌های دیدنی فوجیان

قلعه کوه هولی از دیگر جاذبه‌های دیدنی فوجیان است که با نام قلعه هولیشان نیز شهرت دارد و یکی از جاذبه‌های اصلی تاریخی و فرهنگی شهر شیامن استان فوجیان به‌ شمار می‌رود. قدمت قلعه قدیمی هولیشان تقریبا به قرن نوزدهم بازمی‌گردد و در این قلعه ۵۰ توپ جنگی که در دوران‌ سلسله‌های مینگ و چینگ در مقابل دشمنان مورد استفاده بوده‌اند، به نمایش عموم مردم گذاشته شده‌اند. از بخش‌های جالب این قلعه نمایش ۱۶ دقیقه‌ای از آموزش نظامی در دوران‌های مینگ و چینگ با حضور سربازان یونیفورم‌پوش و تجهیزات نظامی تاریخی است که در ساعات ده صبح تا چهار بعدظهر اجرا می‌شود.

باغ شوژوانگ شیامن

جاذبه‌های دیدنی فوجیان

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی فوجیان، باغ شوژوانگ شیامن است که مناظر چشم‌نواز آن میزبان گردشگران بسیاری است. باغ شوژوانگ شیامن به‌ عنوان یک باغ ساحلی زیبا، در سال ۱۹۱۳ در جنوب جزیره گولانگیو ساخته شده و شامل دو بخش زیبای باغ دریای پنهان و باغ بوشان است. علاوه بر گیاهان بی‌نظیر و سرسبز، درختان و حوضچه‌های آب، تعدادی پل، تالار و آلاچیق‌ نیز در مجموعه این باغ جای گرفته‌اند. همچنین، موزه پیانو گولانگیو نیز در محدوده باغ شوژوانگ قرار دارد که شما می‌توانید از این دو جاذبه زیبا به صورت همزمان دیدن کنید.

موزه چینی‌های مهاجر

جاذبه‌های دیدنی فوجیان

موزه چینی‌های مهاجر از دیگر مناطق دیدنی فوجیان است که با مساحتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع، به تاریخچه مردمان چینی می‌پردازد که خارج از مرزهای چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان زندگی می‌کنند و با نام چینی‌های مهاجر شناخته می‌شوند. ساختمان اصلی موزه ساختاری شبیه به کاخ داشته و حدود پنجاه هزار متر مربع مساحت دارد. مجموعه موزه شامل سه تالار می‌شود که در آن‌ها بیش از پنج هزار قطعه سفال، برنز، ابزار، مجسمه و نقاشی، پنج هزار عکس و اسناد وابسته به تاریخ مهاجران چینی، سه هزار گونه از حیوانات، گیاهان و سنگ‌ها، دو هزار قطعه فرهنگی و عکس‌هایی از دیگر کشورها در قاره آسیا، اروپا و آمریکا به نمایش گذاشته شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید