موزه هنر چین در یکی از باشکوه‌ترین بناهای شهر با نام آلاچیق چین واقع شده است. این موزه در لیست بزرگ‌ترین موزه‌های هنری در آسیا به‌ شمار می‌رود و مهم‌ترین مجموعه‌های هنر مدرن چین را در خود جای داده است.

موزه هنرشانگهای چین

سلام نو-سرویس گردشگری: شانگهای یکی از شهرهای گردشگری کشور چین است. این شهر تاریخی روز به روز پیشرفت کرده و بر توسعه شهری خود افزوده است. علی‌رغم پیشرفت روز افزون، شانگهای حالت تاریخی و فرهنگی خود را حفظ کرده و هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین با تاریخ روزگاران قدیم، سبک زندگی و فرهنگ مردمان چینی آشنا می‌شوید. اگر قصد دارید روزی به شانگهای سفر کنید، همراه ما از جاذبه‌های گردشگری آن و اماکن دیدنی و تفریحی اطلاعات مفید به دست آورید. همراه ما با مکان‌های تاریخی مختلف این شهر زیبا آشنا شوید.

معبد جید بودا

با جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین آشنا شوید + عکس

معبد جید بودا یکی از جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین است. قدمت این معبد به سال ۱۸۸۲ بازمی‌گردد و به واسطه دو مجسمه مقدس و معروف بودا به شهرت رسیده است. معبد جید بودا از معروف‌ترین و مقدس‌ترین معابد متعلق به گروه بوداییان در شهر شانگهای به ‌شمار می‌رود. اولین مجسمه معروف بودایی این معبد، مجسمه بودای نشسته است که آن را با استفاده از سنگ‌های قیمتی و زمرد تزیین کرده‌اند. دومین مجسمه،‌ مجسمه بودای دراز کشیده است که بنای آن را از سنگ‌های مرمر و یشم سفید تراشیده‌اند و با گوهرهای رنگارنگ قیمتی به زیبایی آراسته‌اند. هنگام بازدید از این معبد علاوه بر آشنایی با تاریخ اهالی چین، با هنر و آثار هنری چینی‌ها نیز آشنا می‌شوید.

موزه هنر چین

با جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین آشنا شوید + عکس

موزه هنر چین از دیگر جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین است که طرفداران خاص خود را دارد. این موزه با نام‌های دیگری از جمله کاخ هنر چین و موزه هنر شانگهای نیز شناخته می‌شود. موزه هنر چین در یکی از باشکوه‌ترین بناهای شهر با نام آلاچیق چین واقع شده است. این موزه در لیست بزرگ‌ترین موزه‌های هنری در آسیا به‌ شمار می‌رود و مهم‌ترین مجموعه‌های هنر مدرن چین را در خود جای داده است. هنگام بازدید از موزه با ۱۴ هزار قطعه از آثار هنرمندان برجسته چینی آشنا می‌شوید و با چگونگی تغییر و تحول هنر در دوره معاصر اطلاعات مفیدی به دست می‌آورید. موزه هنر چین محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و همچنین میزبان نمایشگاه‌های موقتی نیز است.

فرودگاه بین‌المللی هونگچیائو شانگهای

با جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین آشنا شوید + عکس

یکی از جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین، فرودگاه بین‌المللی هونگچیائو شانگهای است. این فرودگاه یکی از دو فرودگاه بین‌المللی شهر شانگهای است و قطب مهمی برای خطوط هوایی کشور چین محسوب می‌شود. فرودگاه هونگچیائو در فاصله ۱۳ کیلومتری غرب مرکز شهر شانگهای قرار دارد. هونگچیائو در سال 2006 هفتمین فرودگاه پررفت‌وآمد در سطح چین و چهل و پنجمین آن‌ها در کل جهان بود. این فرودگاه دارای حدود ۲۲ ایرلاین است و از این فرودگاه به بیش از ۸۲ مقصد پرواز صورت می‌گیرد که برخی از آن‌ها شامل سئول، هنگ کنگ و توکیو است. طراحی و معماری این فرودگاه بزرگ توجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند و بازدید از آن کاملا رایگان است.

تونل باند

با جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین آشنا شوید + عکس

از جاذبه‌های گردشگری شانگهای چین، تونل باند است که بازدید از آن برایتان جذاب خواهد بود. تونل باند زیرزمینی، تنها به عابران پیاده اختصاص یافته است. این تونل از میان منطقه باند عبور می‌کند و مسیری مناسب و سریع برای گذر از رودخانه است. هنگام عبور از این تونل به سمت دیگر رودخانه، می‌توانید از جلوه‌های شگفت‌آور صوتی و تصویری این تونل لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید