اکران فیلم طبقه یک و نیم با پخش رسانه فیلمسازان در دوران رکود گیشه، رونقی نسبی به سینماها داده است.

ولرم کردن گیشه با کمدی خانوادگی طبقه یک و نیم

به گزارش سلام نو، طبقه یک و نیم را باید در زمره کمدی هایی دانست که به غیر از داستان طنازانه خود می کوشند خط و خطوط خانوادگی را هم رعایت کنند.

در سال‌های اخیر کمدی های بسیاری در سینماها اکران شده و فروش های بالایی داشته اند ولی پاشنه آشیل آنها همان گرفتاری در شوخی های چارواداری و متلک های برآمده از شبکه های اجتماعی بوده است.

این نوع کمدی ها بعضا به دلیل استفاده بیش از حد از برخی طعنه های غیراخلاقی به دنبال جلب مشتری هستند ولی کمدی طبقه یک و نیم سعی زیادی کرده که کاملا بانزاکت و نوعی کمدی موقعیت به ایجاد لحظات مفرح بپردازد.

قرارگیری مهدی هاشمی بازیگر باسابقه در طبقه یک و نیم و سابقه حضورش در کمدی هایی نظیر دو فیلم با یک بلیت، همسر و این اواخر هیچ و ضدگلوله باعث شده بتواند خیلی خوب خود را با مختصات کمدی خانوادگی فیلم هماهنگ کند.

سیروس همتی بازیگری که با مارمولک چهره شد، خسرو احمدی بازیگر توانای تلویزیون ، قاسم زارع بازیگری با ایفای نقش در کمدی اخراجیها یا ملودرام ماندگار آواز قو و شهره سلطانی هنرپیشه باتجربه در کنار صحرا اسداللهی بازیگر جوان و باانرژی، امیرمحمد متقیان دستیار عموپورنگ و اصغر حیدری کمدین توانای سریالهای تلویزیونی دیگر مهره های بازیگری طبقه یک و نیم هستند.

غلامرضا آزادی تهیه‌کننده طبقه یک و نیم تلاش کرده تجربیات سالیان خود در فیلمسازی را عاملی کند برای حرکت رو به جلوی نوید اسماعیلی کارگردان جوان و ثمره اش شده فیلمی که بی پرهیز از هر گونه ابتذال، مخاطب را بابت وقت گذاشتن برای فیلم به خود ناراحت نکرده و او را به خود جلب می‌کند.

هرچند کمدی طبقه یک و نیم که در برخی جاها و احتمالا به دلیل بضاعت اقتصادی سعی کرده با حداقل‌ها اسباب شکل دهی موقعیت های طنزآلود را بسازد، قدری کاستی دارد ولی در بازار مکاره کمدی های نازل و سهل‌گیرانه فیلمی است که درست و بجا می‌خنداند.

اکران طبقه یک و نیم در اوضاع رکود پاییزی سینماها و اقبال نسبی مخاطبان به آن نشان می‌دهد اگر فیلمی، درست تولید و استاندارد پخش گردد قطعا می‌تواند سهم نسبی خود را از اکران بگیرد. موسسه رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی ریسک اکران فیلم را پذیرفته و تلاش برای تخصیص سانس های کافی به فیلم از همان ابتدای اکران موجب گشته کمدی طبقه یک و نیم جزو معدود فیلم‌های تازه‌اکران باشد که مخاطب را به خود جلب می‌کند.

طبقه یک و نیم در کنار وجه کمدی خانوادگی خود به دلیل سلامت در شوخی پردازی، این شانس را دارد که بعدتر در تلویزیون هم پخش شده و مورد توجه قرار گیرد. بماند که احتمالا اکران آنلاین آن در پلتفرم‌ها نیز شاید بتواند رونقی باشد برای تنوع اکران آنلاین.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید