هیدروفشیال یک روش غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای پاکسازی پوست استفاده می شود در مرحله بعد منافذ با یک سرم و مواد مغذی برای پوست پر می شود. قلم هیدرومدرمی که هیدروفشیال با آن انجام می شود دارای چند سری (heed) می باشد.

تجربه جوانی با هیدروفشیال، میکرودرم ابریژن یا دستگاه پلکسر

پوست زیبا و لطیف یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی است که با افزایش سن تحت تاثیر قرار می گیرد. علم پزشکی با تلاش هایی که در سال های اخیر داشته توانسته است، روش هایی را ابداع کند تا روند رسیدن به پیری را کند نماید. اما تعداد این روش ها و تنوع آن ها ممکن است باعث شود که شما نتوانید درست در مورد هر کدام تصمیم بگیرید. پزشک معالج حتما می تواند به شما در این زمینه کمک کند. ما در این مقاله اطلاعاتی را در مورد سه دستگاه پلکسر، میکرودرم ابریژن و هیدروفشیال و روش های درمانی آن ها برای برطرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی را در اختیار شما قرار می دهیم

با میکرودرم ابریژن جوانی را به شیوه نوین تجربه کنید!

با استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن می توان یکی از روش های جوانسازی پوست را بدون تهاجم و بدون درد تجربه کنید. در این روش لایه نازکی از سطح پوست برداشته می شود و لایه زیرین جوان تر و یکدست به نظر می رسد. انجام هر جلسه میکرودرم ابریژن 20 تا 40 دقیقه طول می کشد. بسته به نوع پوست و سن افراد و شرایط دیگر نیاز است که این جلسات بین 5 تا 16 بار تکرار شود تا به نتیجه دلخواه برسید. یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده می کنید این روش دائمی نیست و نیاز به تکرار مجدد دارد.

تجربه جوانی با هیدروفشیال، میکرودرم ابریژن یا دستگاه پلکسر

فوائد میکرودرم آبریژن چیست؟

یکی از مهمترین فوائد استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن این است که چون روش میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی است نیازی به بی حسی ندارد. همچنین بعد از انجام میکرودرم عارضه خاصی برای فرد ایجاد نمی شود. این روش برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند بسیار مناسب است. زیرا قبل از انجام پاکسازی و لیفتینگ با این روش نیازی به استفاده از هیچ گونه موادی برای بی حسی وجود ندارد که در نهایت ایجاد عارضه و حساست کند. بعد از انجام کمش توسط دستگاه میکرودرم ابریژن روی پوست شما، پوستتان دچار سفت شده و قوام خوبی پیدا می کند. همچنین چروک های سطحی پوست از بین می رود. میکرودرم آبریژن می تواند لک های پوستی که در اثر قرار گرفتن جلوی نور خورشید ایجاد می شود، همچنین لک های ناشی از افزایش سن و مصرف داروهای هورمونی را که سطحی می باشد را هم بر طرف کند. رفع جوش های سر سیاه و کمک به بسته شدن منافذ باز پوست از دیگر فوائد روش جوانسازی پوست با میکرودرک ابریژن است.

آیا روش میکرودرم ابریژن عارضه دارد؟

میکرودرم آبریژن روشی غیر تهاجمی است که عارضه خاصی ندارد. ممکن است تا چند ساعت بعد از انجام پاکسازی با این روش قرمزی و تورم کمی روی پوست مشاهده شود که چند ساعت بعد از اتمام کار از بین می رود. در برخی افراد کبودی اندکی به خاطر ساکشن ممکن است مشاهده شود که آن هم عارض خاصی نیست و نهایت تا 24 ساعت بهبود میابد.

این افراد به سراغ میکرودرم ابریژن نروند!

افرادی که در محدوده سنی بالای 70 و کم تر از 12 سال هستند. زیرا در افراد بالای 70 سال کبودی ها و ساییدگی ها ممکن است مدت زمان بیشتری برای بهبود نیاز داشته باشد. اگر خالی دارید که در حال رشد و یا خون ریزی است می تواند مشکوک به سرطان پوست باشد. بنابراین سراغ میکرودرم ابریژن نروید! چناچه از داروهای ضد جوش ایزوترتینوئین استفاده می کنید. یا حتی در 6 ماه گذشته آن را استفاده کرده اید. احتمال دارد اگر میکرودرم انجام دهید جای زخم در صورت شما برای مدت طولانی باقی بماند. پس کمی صبر کنید.

تجربه جوانی با هیدروفشیال، میکرودرم ابریژن یا دستگاه پلکسر

تجربه بی نظیر جوانی با هیدروفشیال!

هیدروفشیال یک روش جوانسازی و درمانی برای مشکلات پوستی است. به کمک این روش منافذ پوست پاکسازی می شوند و سلول های مرده از سطح پوست جدا می شوند. علاوه بر این از دستگاه هیدروفشیال برای از بین بردن چین و چروک های ریز، تیرگی پوست صورت و درو چشم،آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، حساسیت های پوستی، جوش های سرسیاه و سر سفید، بهبود افتادگی های پوستی و ... استفاده می کنند. پوست های چرب، خشک، حساس، نازک، پیر و حتی افرراید که بیماری های پسوریازیس و اگزوما دارند می توانند از این روش درمانی و البته زیبایی پوست استفاده کنند.

هیدروفشیال به چه صورتی انجام می شود؟

هیدروفشیال یک روش غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای پاکسازی پوست استفاده می شود در مرحله بعد منافذ با یک سرم و مواد مغذی برای پوست پر می شود. قلم هیدرومدرمی که هیدروفشیال با آن انجام می شود دارای چند سری (heed) می باشد. سری (Hydro-derm) دارای لبه ای ساینده است که پوست را لایه برداری می کند. سری (Hydro-Extraction) هنگام حرکت قلم هیدرودرمی روی پوست کمک می کند جوش های های سر سیاه و سرسفید به بیرون کشیده شده و منافذ پوست عمیقا پاکسازی شوند. سری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و سرم را به منافذ پوست تزریق می کند. سرم های درمانی حاوی انواع ویتامین های مورد نیاز پوست ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری هستند که به پوست تزریق می شوندو  سپس در پوست ماساژ داده می شوند.

تجربه جوانی با هیدروفشیال، میکرودرم ابریژن یا دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه پلکسر یکی از دستگاه هایی است که در پزشکی برای جوانسازی پوست به ویژه دور چشم و پلک استفاده می شود. این دستگاه با پالس های انرژی که به لایه های عمقی پوست می فرستد موجب گرم شدن پوست می شود و سلول های پوستی را تحریک می کند تا کلاژن سازی کند. این روش جوانسازی جزء روش های تهاجمی است و نیاز است که بیمار قبل انجام این کار بی حسی موضعی دریافت کند. انجام این روش در هر منطقه از صورت مثلا پلک بالا حدودا 15 دقیقه طول می کشد.

فوائد دستگاه پلکسر

در روش جوانسازی با پلکسر یکی از مهترین مزیتی که وجود دارد این است که این روش می تواند جایگزین مناسبی برای روش های جراحی مانند: اصلاح پلک بالا، پایین (بلفاروپلاستی)، لیفت ابرو یا لیفت گردن است. مزیت اصلی دستگاه پلکسر در مقایسه با مداخله جراحی، کمبود جای زخم و بدون نیاز به بخیه پس از درمان است به این ترتیب پوست شما نازک و ضخیم نخواهد شد.

نکاتی پیش از استفاده از پلکسر

یکی از مهنترین نکاتی که قبل از استفاده از دستگاه پلسکر باید در نظر داشته باشید این است که اگر از داروهای رقیق کننده خون مانند: ناپروکسن، ایبوپروفن یا اسکل استفاده می کنید مصرف آن ها را متوقف کنید. برای بهبودی سریعتر 4 روز قبل از درمان مصرف قطره Arnica را در نظر داشته باشید.

نکاتی پس از استفاده از دستگاه پلکسر

هفته اول بعد از استفاده از دستگاه پلکسر از آفتاب دور بمانید و تا 6 هفته از پوست خود با ضد آفتاب مراقبت کنید. در 48 ساعت اول به پوست خود مرطوب کننده نزنید. از دست زدن به زخم ها و دستکاری آن ها بپرهیزید.

جمع بندی...

در این مقاله سعی کردیم  روش های جوانسازی هیدروفشیال، میکرودرم و استفاده از دستگاه پلکسر را به همراه مزایا و عوارضی که هر کدام از روش ها می تواند داشته باشد را برای شما توضیح دادیم تا بتوانید با این اطلاعات و مشاوره ای که از پزشک می گیرید یکی از بهترین روش های جوانسازی را انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید