از جاذبه‌های بی‌نظیر جزیره همواره زیبای کیش، اسکله تفریحی آن است و اقامت داشتن در هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش به یادماندنی خواهد بود.

هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش پر از فضاهای اقامتی مطلوب است و هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش از جمله فضاهای اقامتی بسیار دل‌نشین این مقصد پر جاذبه محسوب می‌شوند. کیش به عنوان یکی از دیدنی‌ترین نقاط گردشگری جنوب ایران، جزیره‌ای است در آب‌های خلیج همیشه فارس که سالانه جمعیتی ۲ میلیون نفری را برای سفر به خود جذب می‌کند. آب‌وهوای کیش در دسته بندی اقلیمی جزء گرم و مرطوب به شمار می‌آید و میزان سالانه ساعات آفتابی زیاد آن به نسبت جزیره‌های دیگر منطقه در حضور گردشگر و مسافر آن تأثیری ندارد چرا که دارای هتل‌های با کیفیت و جاذبه‌های تفریحی فراوان است.

اسکله تفریحی و هتل های نزدیک آن

پیش از پرداختن به هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش نیاز است تا بیشتر با این جاذبه گردشگری و تفریحات رایج در آن آشنا شویم، اسکله تفریحی کیش به طول ۴۳۷ متر و عرض ۱۸ متر در شرق جزیره، خیابان سنایی، بلوار دریا قرار دارد. این اسکله در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فعال است و بسیاری پیشنهاد می‌کنند تا مناظر اطراف آن را یک بار در روز و یک بار در شب به تماشا بنشینیم، گفتنی است که اسکله برای قدم زدن به شدت دل‌پذیر است و در صورتیکه تمایل داشته باشیم غذا یا نوشیدنی در محیط آن صرف کنیم نیاز است تا به رستوران‌ها و کافه‌های اطراف آن سری بزنیم.

امکانات و تفریحات در این جاذبه سبب شده تا گردشگران به اقامت در هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش تمایل زیادی نشان بدهند. بوفه، سرویس بهداشتی، نیمکت‌هایی برای نشستن و تعدادی کافه و رستوران از جمله امکانات رفاهی اسکله محسوب می‌شوند و تفریحات آن شامل دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، فلای بورد، غواصی، شاتل‌سواری، بناناسواری، ماهیگیری، پاراسل، اسکوتر زیردریایی و جت اسکی می‌شود و علاوه بر آن با اندکی فاصله گرفتن از اسکله می‌توان سینما ۶ بعدی و بولینگ را نیز تجربه کرد.

هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش
هتل صدف کیش

۳ هتل نزدیک اسکله تفریحی کیش

حال که شناختی از اسکله تفریحی به دست آوردیم بایستی به هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش بپردازیم. هتل‌های شایان، بین‌المللی، ویدا و پارمیس از جمله هتل‌های ۵ ستاره نزدیک اسکله محسوب می‌شوند که به ترتیب ۱، ۲، ۳ و ۳ دقیقه با این جاذبه فاصله دارند، هتل‌های ۴ ستاره نزدیک اسکله شامل صدف (۲ دقیقه فاصله) و فلامینگو (۴ دقیقه) می‌شود و هتل‌های‌ هلیا، لوتوس، پارس نیک، گامبرون، جام جم، سارا، شایلی، گراند هتل و هتل‌ آپارتمان پارسیان نیز بین ۳ تا ۴ دقیقه با اسکله تفریحی فاصله دارند و این مزیت مهمی برای مهمانان آن‌ها به شمار می‌آید.

هتل شایان: از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش محسوب می‌شود و بالغ بر ۴۵ سال قدمت دارد و به عنوان یک هتل ۵ ستاره توانسته رضایت مهمانان خود را به راحتی جلب کند. شایان ۱۹۵ اتاق و سوئیت دارد و علاوه بر دسترسی مناسب به اسکله تفریحی کیش، به مراکز خرید زیتون و ونوس نیز نزدیک است.

هتل صدف کیش: هتلی دو طبقه با ۵۵ واحد اقامتی (سوئیت و اتاق دو تخته) که توانسته ۴ ستاره کیفیت را به خود اختصاص دهد. در صدف امکان صرف صبحانه و ناهار در اتاق وجود دارد و در دسترس بودن اینترنت در لابی و اتاق به علاوه خدمات تور برای مهمانان این هتل رضایت‌بخش است.

هتل هلیا کیش: یک هتل سه ستاره که مزایای اقامت در آن وجود کافه، رستوران و فضای سبز مطبوع است. ۶۱ اتاق هلیا در دو طبقه واقع شده و پرسنل کاربلد و مجرب آن به زیبایی از مهمانان هتل میزبانی می‌کنند، حسن این هتل به نزدیکی آن اسکله تفریحی، ساحل، مراکز خرید و همین‌طور پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف است.

هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید