رودری، بازیکن اسپانیایی منچسترسیتی، در مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا، گلی به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد و همین مئضئع باعث شد تا این بازیکن به شدت ناراحت شود.

خشم آتشین رودری از مردود شدن گلش مقابل کپنهاگن

به گزارش سلام نو به نقل از ساکرنت، رودری به دو تصمیم بحث برانگیز VAR در تساوی منچسترسیتی مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. این بازیکن اسپانیایی فکر می‌کرد که سیتی را پس از ده دقیقه پیش انداخته است اما پس از جشن گرفتن، داور خطای هند ریاض محرز را  بررسی کرد و در نهایت گل را مردود اعلام کرد. محرز تحت فشار دو مدافع قرار داشت و نمی‌توانست بازوی خود را حرکت دهد، اما داور تصمیم گرفت که این گل مردود اعلام شود.

رودری  بعد از این دیدار گفت: کمی ناامید هستم. فکر می کنم هیچ کس متوجه نشد که چه اتفاقی دارد می افتد.  ما به تصمیم احترام می گذاریم ولی قبول کنید این یک آشفتگی است. ما یک پنالتی را هم طلبکار هستیم. سپس کارت قرمز به بازیکن ما داده شد و بازی را تغییر داد. این شرایط اصلا خوب نیست که داوری رقم زد.

سیتی با ده بازیکن سخت مبارزه کرد و یک امتیاز کسب کرد تا به دور حذفی لیگ قهرمانان نزدیک شود و رودری گفت که تیم می تواند به عملکرد خود پس از چهار بازی اول افتخار کند.

او گفت: گاهی اوقات اینگونه است. چهار بازی و ۱۰ امتیاز خوب است و شرایط خوبی برای ما ایجاد می کند تا به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی رقابت ها شویم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید