طبق اعلام باشگاه برایتون، انوک موپو، هافبک طلایی این تیم در سن ۲۴ سالگی به دلیل بیماری قلبی ارثی به اجبار بازنشسته شد و از تیمش خداحافظی کرد.

بیماری قلبی بازیکن برایتون را  بازنشسته کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، باشگاه برایتون روز دوشنبه اعلام کرد، انوک موپو، هافبک برایتون، در سن ۲۴ سالگی پس از تشخیص بیماری قلبی ارثی مجبور به بازنشستگی شده است.

باشگاه در بیانیه رسمی نوشت: «این وضعیت که می‌تواند در طول زمان بدتر شود، او را در معرض "خطر بسیار بالایی از ابتلا به یک حادثه قلبی کشنده در صورت ادامه بازی‌ها قرار می‌دهد.»

انوک در خلال پرواز برای پیوستن به زامبیا در فیفادی ماه گذشته حالش خوب نبود و پس از یک دوره بستری در بیمارستان در مالی، برای انجام معاینات قلبی بیشتر به برایتون بازگشت.

باشگاه آن زمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این آزمایشات به این نتیجه رسیدند که بیماری او به دلیل یک بیماری قلبی ارثی است که در اخیرا خود را نشان می‌دهد و قبلاً در غربالگری منظم قلب مشهود نبود.»

متأسفانه این بیماری می‌تواند با انجام ورزش تشدید شود، بنابراین به انوک توصیه شده است که تنها گزینه، به خاطر امنیت خود، این است که او فوتبال را متوقف کند.

موپو که در ۲۷ بازی برای این باشگاه ۳ گل به ثمر رساند، در توییتر گفت که "رویای خود را با رسیدن به لیگ برتر زندگی کرده است."

وی افزود: «با این حال برخی از رویاها به پایان می‌رسد، بنابراین با ناراحتی اعلام می‌کنم که به دلیل توصیه‌های پزشکی که دریافت کرده‌ام، باید کفش‌هایم را آویزان کنم.  با این حال، این پایان درگیری من با فوتبال نیست. من قصد دارم تا حدی درگیر باشم.»

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید