سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان، با تاکید بر اینکه همه مسولان کشوری با خانواده مهسا امینی همدردی کرده اند، گفت: پرونده مرگ مهسا امینی در عدالت کامل در حال بررسی است.

مردم کردستان بیدار و مدافع جمهوری اسلامی هستند / مردم در تجمعات شرکت نکنند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: ابعاد موضوع مرگ خانم مهسا امینی با دقت در حال بررسی است لذا از شهروندان می‌خواهیم تا در اجتماعات غیرقانونی و تفرقه‌آمیز خودداری کنند.

سردار علی آزادی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی، از مردم خواست از برپایی هر گونه تجمع خودداری کنند تا زمینه مداخله و توطئه عوامل استکبار و ضدانقلاب فراهم نشود.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه مسئولان از این واقعه متأسف هستند، گفت: ابعاد حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی درحال بررسی است و باید از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

آزادی عنوان کرد: مردم کردستان عاشق نظام و انقلاب هستند و اجازه تفرقه‌افکنی و آشوب را به بیگانگان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان اعم از رئیس جمهور، فرمانده کل انتظامی کشور، استاندار کردستان و سایر مسئولان به‌طور حضوری و یا ارسال پیام تسلیت با خانواده آن ابراز همدردی کردند، افزود: این پرونده در مراجع نظارتی و قضایی تحت رسیدگی است و بنا بر دستور رئیس جمهور در کمال انصاف و عدالت رسیدگی کامل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان تأکید کرد: مردم به هیچ عنوان در تجمعاتی که موجب موج‌سواریپ و تفرقه‌افکنی دشمنان شود، شرکت نکنند.

آزادی افزود: مردم کردستان، بیدار و مدافع جمهوری اسلامی هستند چرا که نظام را مدافع محرومان می‌دانند.

کد خبرنگار: ۱۴
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید