محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از تخریب ۸ ویلای لاکچری به مساحت ۱۱ هکتار و به مجموع متراژ ۱۳۵۰ متر مربع در این منطقه خبر داد.

گزارش تصویری از تخریب هشت ویلای لوکس در منطقه ۱۸ تهران

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از حریم و اراضی کشاورزی و باغ‌ها در جنوب غربی پایتخت اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی شهرداری منطقه ۱۸ اقدامات مقتضی با هماهنگی نهادهای ذیربط صورت گرفت.

خسروی ادامه داد: پس اخذ مجوزات قضایی و بازدید میدانی از املاک واقع در شمس آباد و فیروز بهرام رفع خلاف و اعاده تخلفات آنها پیگیری و اعمال شد.

شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به عدم اخذ مجوز اینگونه موارد افزود: متخلفین در سنوات گذشته برخلاف ضوابط و اصول شهرداری نسبت به احداث باغ ویلا، دیوارکشی، ایجاد فنس، پرچین، احداث استخر و سکو اقدام کرده بودند.

وی اضافه کرد: پس از طرح شکایت و پیگیری قضایی در نهایت منجر به اخذ دستور قضایی مبنی بر قلع و قمع مستحدثات شد. پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های قضایی و انتظامی در روز چهار شنبه ( ۱۴۰۱/۰۶/۲۳) و با بسیج تمامی پرسنل و نیروهای اجرایی ناحیه و ادوات و ماشین‌آلات لجستیکی و موتوری منطقه و با حضور ریاست کلانتری گلدسته و احمدآباد مستوفی ، اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر ، یگان ویژه امداد شهرستان اسلامشهر ، نسبت به اجرای دستور قضایی و رفع خلاف مستحدثات غیر مجاز و آزاد سازی ۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات در سطح حریم منطقه ۱۸ اقدام شد.

گفتنی است که در این عملیات اجرایی به تفکیک ، ۸ دستگاه ویلا لاکچری به مجموع متراژ ۱۳۵۰ متر مربع، ۱۲۰۰ متر طول دیوارکشی اساسی، فنس کشی ۳۵۰ متر طول، پرچین ۵۵۰ متر طول، استخر ۱۲ مورد، سکو ۳ مورد رفع خلاف و جمع‌آوری شد.

شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران ,

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید