۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 55388174

در جریان حمایت‌های تاج کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران بازگشت. این سرمربی پرتغالی صبح امروز وارد فرودگاه امام شد.

کی روش پا به تهران گذاشت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کارلوس کی‌روش که اخیرا از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به‌عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی انتخاب شده، لحظاتی قبل وارد ایران شد.

این سرمربی که توافق لازم برای حضور دوباره در تیم ملی ایران را با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال انجام داده بود، لحظاتی قبل(حدود ساعت ۰۵:۱۵ بامداد روز چهارشنبه) به تهران رسید تا در اردوی تیم ملی شرکت کند.

کارلوس کی‌روش که پس از سه سال و نیم دوباره هدایت تیم ملی را عهده‌دار شده، برای سومین دوره متوالی در جام جهانی روی نیمکت ایران می‌نشیند و در فاصله دو ماه مانده تا جام جهانی باید سریعا تیم خود را آماده این مسابقات کند.

سرمربی جدید تیم ملی با پرواز استانبول- تهران دقایقی قبل به فرودگاه امام خمینی(ره) رسید و قرار است مستقیما به هتل المپیک برود و از ظهر امروز در جمع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.

هم‌اکنون اصحاب رسانه و تعدادی از هواداران کی‌روش در مقابل خروجی CIP فرودگاه امام حضور دارند و احتمالا سرمربی تیم ملی برای دقایقی با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کند و سپس به هتل المپیک می‌رود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید